#2 af Superwoman
Søger alternativ til løb
Du læser en tråd i debat > motionSuperwoman
re: Søger alternativ til løb
Hvad med en cykeltur?
Jeg ved ikke hvordan knæ har det med cykler, men har da selv fået at vide at cykling skulle være forholdsvis skånsomt.
Jeg ved ikke hvordan knæ har det med cykler, men har da selv fået at vide at cykling skulle være forholdsvis skånsomt.
15 år13. juli 2009 kl. 18:17
sqzee (slettet)
Ja cykling er en god mulighed. Ellers er der at løbe i vand eller noget?
Svømme måske? På med badedragten og hen i svømmehallen?
Svømme måske? På med badedragten og hen i svømmehallen?
15 år14. juli 2009 kl. 22:27
bruger slettet
Hej. Har du prøvet at cykle MTB? Det kræver godt nok en mountainbike af nogenlunde kvalitet, men det er vildt sjovt at cykle i skoven på MTB-ruter. Det giver høj puls, god fedtforbænding, balancetræning, gode benmuskler og masser af sjov og frisk luft.
15 år16. juli 2009 kl. 10:05
SiriS (slettet)
Powerwalking er langt mere skånsomt mod leddene end løb. og lige så nemt: bare ud af døren og så gå. følger du et program, kan du gradvist opbygge konditionen. Går du stærkt, kommer du til at svede.
15 år21. juli 2009 kl. 18:52
SkinnyBunny (slettet)
Powerwalking. Se det var jo en ide. Cykling er ikke lige mig :) Tak for tipsne^^
15 år23. juli 2009 kl. 11:22
SiriS (slettet)
Tager du stave med ud at gå, forbrænder du helt op til 25% mere, fordi hele kroppen bruges mere aktivt. Det har jeg lige læst i Sund Nu.
15 år2. august 2009 kl. 00:56
KarinaHadsten (slettet)
Kræver bare at man bruger stavene rigtigt. Har altså set flere gange - i sær ældre - som desværre nok ikke er blevet instruereret godt nok i hvordan man skal bruge de stave og mere eller mindre bare slæber dem efter sig. Der skal svinges med armene før det virker. Men så er jeg slet heller ikke i tvivl om at det virker.
15 år3. august 2009 kl. 11:02
Jeg har forsøgt med stepning. Det var jeg ikke synderlig imponeret over og shipning. Det kunne mine knæ sjovt nok heller ikke klare...