#2 af bruger slettet
Kreativ
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Kreativ
Hehe der er godt nok ikke meget tilbage at vælge imellem men har du prøvet noget som yoga eller pilates, aerobic og forskellige former for gymnastik... tror ikke at det indebærer spring eller hop... hvad med måske rulleskøjter i stedet for løb?
Ved ikke, men måske noget dans hvor man ikke hopper? ved ikke lige hvad det kunne være men kan jo være der er noget...
Jeg ved ikke om det er noget for dig, men måske roning, det er jo rigtig godt for armene og brænder mange kalorier...
Du kan prøve powerwalking, det skulle være næsten ligeså effektivt som løb :-)
Ved ikke, men måske noget dans hvor man ikke hopper? ved ikke lige hvad det kunne være men kan jo være der er noget...
Jeg ved ikke om det er noget for dig, men måske roning, det er jo rigtig godt for armene og brænder mange kalorier...
Du kan prøve powerwalking, det skulle være næsten ligeså effektivt som løb :-)
15 år24. juni 2009 kl. 17:00
fedania
Nu skriver du godt nok styrketræning, men der er jo altså mange forskellige måder at styrketræne på. Hvis du i forvejen er medlem af et motioncenter, så "tving" dig selv til at prøve alle deres holdtyper - også dem du i første omgang stejler overfor og tænker "det er bare slet ikke mig". For du kunne jo blive overrasket - jeg er selv blevet enormt positivt overrasket over BodyPump, selvom der er risiko for, at min begejstring delvist var fordi vi havde en rigtig dygtig instruktør på!
15 år24. juni 2009 kl. 22:19
biologi c
man kan løbe i vand,
cykle.( lad cyklen bære din vægt)
roning (træne overkrop)
cykle.( lad cyklen bære din vægt)
roning (træne overkrop)
15 år25. juni 2009 kl. 08:41
Esti91 (slettet)
Aerobic og lign. kan jeg desværre heller ikke (der er rigtig mange ting, der er bandlyst, desværre). Dans kan jeg heller ikke, da det for det meste involverer retningsskift.
Yoga vil jeg lige overveje, for det kan jeg klare nogenlunde uden smerter.
Jeg har prøvet romaskinen i motionscenter, så det kan være jeg skal gøre lidt mere ud af det i dag:)
Med styrketræning mener jeg træning af armene med vægte, forskellige mavebøjninger, øvelser for ryggen og vigtigst af alt træning af benmusklerne.
Yoga vil jeg lige overveje, for det kan jeg klare nogenlunde uden smerter.
Jeg har prøvet romaskinen i motionscenter, så det kan være jeg skal gøre lidt mere ud af det i dag:)
Med styrketræning mener jeg træning af armene med vægte, forskellige mavebøjninger, øvelser for ryggen og vigtigst af alt træning af benmusklerne.
15 år25. juni 2009 kl. 10:15
antihero (slettet)
stavgang
15 år25. juni 2009 kl. 11:35
Frk Jakob (slettet)
Når nu du rider, så er pilates og yoga genialt for din styrke og opstilling som rytter. Du får en langt bedre kropsfornemmelse og styrke i mave/ryg. Det kan klart anbefales. Jeg har ikke dyrket siden jul og kan i den grad mærke at jeg mangler det, så jeg starter igen til august :)
15 år26. juni 2009 kl. 15:15
Jeg har dårlige knæ, der gør at jeg ikke må eller kan løbe (det udelukker også hop, boldspil og lign.). Derfor føler jeg mig lidt begrænset.
Som tingene er nu kan jeg cykle (max. 20min.), gå, ride og styrketræne. Alle disse ting gør jeg, men jeg vil gerne variere tingene lidt her i sommerferien, så det ikke bliver for ensformigt.
Svømning udelukker jeg på forhånd, da jeg ikke gider det.
Idéer modtages med kyshånd:)