Wii EA Sports Active
Du læser en tråd i debat > motionJan79
re: Wii EA Sports Active
Jeg har også anskaffet mig Sports Active, og fået en lovende start. Men undrede mig også over man netop ikke brugte balance boardets muligheder til at veje en i spillet. Det skal man selv indtaste. Men pyt med det. Men ihvertfald synes det er bedre træningsmæssig i forhold til Wii Fit og benytter boardet noget mere enkelt.
Lige nu ligger Sports Active på en delt 1. plads med My Fitness Coach i mine øjne. Mens Wii Fit også kun bruges til at tage en ugentlig test på.
Lige nu ligger Sports Active på en delt 1. plads med My Fitness Coach i mine øjne. Mens Wii Fit også kun bruges til at tage en ugentlig test på.
15 år23. maj 2009 kl. 13:10
fedania
Lige netop, hvis Active havde en test-funktion ligesom Wii Fit's Body Test så ville den bestem vinde mit hjerte. Men jeg har lagt WiiFit kanalen ind, så jeg ikke behøver have CDen i for at tage testen - så jeg klarer det nok :)
15 år24. maj 2009 kl. 15:59
bruger slettet
Tak jeg er lidt skuffet over Wii Fit, men når EA sports active er noget mere aktiv end wii fit, så lyder det da til, at det begynder at være sjovt at bruge balance boardet.
og jeg har jo fødselsdag til juli, så den kommer lige på ønskesedlen :-)
og jeg har jo fødselsdag til juli, så den kommer lige på ønskesedlen :-)
15 år28. maj 2009 kl. 23:04
fedania
Alt efter hvor meget man står og "hungrer" efter nye aktiviteter til Wii'en, så udkommer Wii Fit Plus i slutningen af oktober. Det er en 2'er af Wii Fit (som navnet også antyder) men de har lyttet til en del af kritiken, og det bliver i højere grad muligt at få et sammenhængende øvelsesprogram. Se fx. coolshop.dk hvor de ikke har fået udgivelsesdatoen på, men hvor der er nogle screenshots.
15 år13. juni 2009 kl. 17:43
iakob
Jeg læste et par anmeldelser af EA Sports Active og som det er beskrevet, så handler spillet mere om styrketræning og kondition end Wii Fit som også var præget af yoga og ballance.
Derfor tror jeg at EA Sports Active måske mere er mig - og desuden trænger jeg til lidt nyt inspiration, så jeg bestilte spillet idag. Med lår-dims og elastik (selvom elastikken anbefales byttet ud senere).
Derfor tror jeg at EA Sports Active måske mere er mig - og desuden trænger jeg til lidt nyt inspiration, så jeg bestilte spillet idag. Med lår-dims og elastik (selvom elastikken anbefales byttet ud senere).
15 år1. juli 2009 kl. 17:54
JK91
Jeg må sige, Wii Fit var utrolig sjovt den første uge, men nu er man
ligesom gået død i øvelserne. Derfor synes jeg EA Active er knald godt
- især fordi man kan lave sine egne øvelser.
Men med det nye Wii Fit ser det ud som om, de har lavet om på fejlene,
og det tror jeg er fornuftigt. Grafikken og morskaben er jo nok sjovest
ved Wii Fit, så jeg tror at 2'eren kunne blive vældig god!
ligesom gået død i øvelserne. Derfor synes jeg EA Active er knald godt
- især fordi man kan lave sine egne øvelser.
Men med det nye Wii Fit ser det ud som om, de har lavet om på fejlene,
og det tror jeg er fornuftigt. Grafikken og morskaben er jo nok sjovest
ved Wii Fit, så jeg tror at 2'eren kunne blive vældig god!
15 år20. august 2009 kl. 15:49
iakob
Jeg kan google mig til at der er rygter om en Wii Fit II - men den er da ikke på trapperne endnu?
Er der i øvrigt nogen som ved om Wii Motion Plus er bundlet sammen med andre ting en Sports Resort, Golfspil og tenningspil? Manden har lige købt Sports Resort og vi mangler en ekstra Wii Motion Plus.
Er der i øvrigt nogen som ved om Wii Motion Plus er bundlet sammen med andre ting en Sports Resort, Golfspil og tenningspil? Manden har lige købt Sports Resort og vi mangler en ekstra Wii Motion Plus.
15 år21. august 2009 kl. 08:52
Cereza (slettet)
Kan man indtaste sin brug af wii sport øvelser herinde? - og i så fald hvordan?
Hvis jeg f.eks bowler i 20 minutter og spiller curling i 20 minutter på min wii, kan jeg så indtaste det herinde? for det giver jo mere end blot at sidde stille men jo absolut ikke lige så meget som at bowle/curle rigtigt.
Håber i kan hjælpe.
Hilsen Christina
Hvis jeg f.eks bowler i 20 minutter og spiller curling i 20 minutter på min wii, kan jeg så indtaste det herinde? for det giver jo mere end blot at sidde stille men jo absolut ikke lige så meget som at bowle/curle rigtigt.
Håber i kan hjælpe.
Hilsen Christina
15 år25. august 2009 kl. 21:52
fedania
iakob: Se mit link fra 13. juni - det hedder "Wii Fit Plus" ikke wii fit 2 :)
15 år29. august 2009 kl. 10:49
Umiddelbart kommer det godt omkring og der er ikke "spildtid" mellem øvelserne ligesom der er i Wii Fit. Desværre mangler den BodyTesten som jeg er rigtig glad for i Wii Fit - også selvom jeg "kun" vejer mig på den (stopper inden de 3 balancetests).
Med en pris på ca 400 kr, synes jeg dog at pengene for EA Sports Active ind til videre er godt givet ud - d. 1. juni starter jeg den indbyggede 30 dages udfordring, så hele juni er jeg "tvunget" til mindst 20 minutters motion om dagen - det kan kun være sundt!
Er der andre, der har Wii og benytter nogle af de sports/fitness spil der er kommet til den?