Rulleskøjter?

Du læser en tråd i debat > motion

Rulleskøjter?
Er der nogle som ruller? :)
Er det godt, kan i anbefale det?

Jeg skal i hvertfald igang med en motionsform.
Og synes løb er kedelig i længden.
15 år15. april 2009 kl. 15:54
re: Rulleskøjter?
Står da selv på mine en gang i mellem, men problemet kan være ens størrelse. Hvis man er for stor, tror jeg ikke det er sjovt. Det belaster ben meget, og ryggen kan godt gøre ondt.
15 år16. april 2009 kl. 07:13
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære at stå på rulleskøjter. Min mand og jeg prøvede det for et par år siden, men det var svært. Skovgaard1234, du er sikkert født på rulleskøjter, men har du nogle gode råd. Jeg er ikke helt ung, men synes at det ser vildt flot ud, når der kommer en der rigtig kan rulle på dem. Anni
15 år16. april 2009 kl. 20:19
Jeg står rigtig meget på rulleskøjter i hele den periode, hvor vejret er egnet eller bare nogenlunde egnet, og det har jeg gjort gennem de sidste mange år.
Det er en rigtig god motionsform. Jeg synes også, at løb og fitnesstræning etc. er kedeligt, men jeg elsker at stå på rulleskøjter, og jeg vil helt klart anbefale dig det! Et par rulleskøjter er en slags investering, da de koster en del, hvis de skal være gode. Men synes helt sikkert, du skal prøve det - det er bare at gå igang. Det er super sjovt, når man lige får styr på teknikken. :)

Aki - man kan sagtens rulle, selvom man ikke er helt ung. Det er svært i starten, men man skal bare tage det stille og roligt og give sig god tid til at øve de forskellige teknikker. På nogle hjemmesider kan du finde beskrivelser af, hvordan man starter, ruller, svinger og bremser, og så er det bare om at øve det et sted uden bakker og med jævnt underlag. Du skal nok få det lært, hvis du har tålmodighed. Og som sagt, det kan klart anbefales!
15 år20. april 2009 kl. 18:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });