Hej! Jeg er en del på camping, og cykler i ca. 30 min. hver formiddag, og om eftermiddagen går jeg en rask tur over land, men nu er jeg i tvilv om hvordan jeg skal regne min dagsmotion ud, for på siden er der noget der hedder camping, gå, stå osv. så nu er mit spørgsmål om man skal skrive at man sover i 8 timer og camping resten af dagen, eller skal man også regne min cykletur og gåtur med, eller er det indberegnet???? Hilsen Priyanka
15 år6. april 2009 kl. 19:45
bruger slettet
#2 af bruger slettet
re: Camping
Jeg ville regne det ud med søvn 8 timer.. din cykling for dig og det du går.. Og så måske halv tid med camping.. Men der er også forskel på om du er på telt tur eller i campingvogn..
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er en del på camping, og cykler i ca. 30 min. hver formiddag, og om eftermiddagen går jeg en rask tur over land, men nu er jeg i tvilv om hvordan jeg skal regne min dagsmotion ud, for på siden er der noget der hedder camping, gå, stå osv. så nu er mit spørgsmål om man skal skrive at man sover i 8 timer og camping resten af dagen, eller skal man også regne min cykletur og gåtur med, eller er det indberegnet????
Hilsen
Priyanka