#2 af sqzee (slettet)
Motionsplan uge 13 2009
Du læser en tråd i debat > motionsqzee (slettet)
re: Motionsplan uge 13 2009
Jeg vil løbe i over en halv time i morgen og også gerne lørdag eller søndag. Så har jeg faktisk ingen motion i mellem, men måske vil jeg aftale at komme ud og løbe torsdag også. Så har jeg også tennis lørdag.
Ikke meget motion for mig i denne uge desværre, men mulighederne her er små.
Ikke meget motion for mig i denne uge desværre, men mulighederne her er små.
15 år23. marts 2009 kl. 18:04
Buffy1 (slettet)
Jeg cykler med børnene hver dag til og fra skole ca. 35 minutter og jeg går også med hunden mellem 1/2 og 1 time hver dag. Det er min faste plan hver uge. i denne uge er der lidt ændringer fordi jeg skal i skole onsdag, torsdag og fredag.
Onsdag, torsdag og fredag: Gå med hunden + 30 min. på motionscyklen
I weekenden går jeg med hunden og vil så prøve i denne uge om jeg kan svinge mig op på motionscyklen også i 30 min. både lørdag og søndag.
Onsdag, torsdag og fredag: Gå med hunden + 30 min. på motionscyklen
I weekenden går jeg med hunden og vil så prøve i denne uge om jeg kan svinge mig op på motionscyklen også i 30 min. både lørdag og søndag.
15 år23. marts 2009 kl. 20:21
Rollike
Min plan for motion er meget ens hver uge...
Mandagog fredag en halv times motion hos Butterfly Women (jeg arbejder der) + nogle timers let step
Torsdag nogle timers let step hos BW :)
Vi skiftes til at være instruktør... Jeg har desværre ikke en skridttæller, men har ofte spekuleret på hvor mange skridt jeg mon når at tage på sådan et stepboard i løbet af en alm. arbejdsdag :)
Når vi kommer længere hen, overvejer jeg kraftigt at tage cyklen på job :) 12 km :)
Mandagog fredag en halv times motion hos Butterfly Women (jeg arbejder der) + nogle timers let step
Torsdag nogle timers let step hos BW :)
Vi skiftes til at være instruktør... Jeg har desværre ikke en skridttæller, men har ofte spekuleret på hvor mange skridt jeg mon når at tage på sådan et stepboard i løbet af en alm. arbejdsdag :)
Når vi kommer længere hen, overvejer jeg kraftigt at tage cyklen på job :) 12 km :)
15 år24. marts 2009 kl. 13:07
Belfast (slettet)
Min motionsplan er at komme på crosstraineren hver dag hvor lang tid kommer an på hva der lige er!!!
15 år24. marts 2009 kl. 13:24
mandag: 10 -15 min på stepmaskinen og 20 min maveøvelser med/på bold
tirsdag: 1 times stavgang
torsdag: 1 times stavgang
lørdag: 10-15 min på stepmaskinen og 20 min maveøvelser
søndag: 1 times gåtur i rask tempo