Motionsplan for uge 11

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsplan for uge 11
Hej ... Jeg håber at folk vil være friske på at holde hinanden op på, at vi overholder vores motionsplan her for uge 11. Så skriv hvad jeres plan er for denne uge også hvordan det kommer til at gå - om planen holder osv.
Min ser sådan ud:

Mandag: 5 km løb

Tirsdag: Boksetræninh 2 timer + 20 min på crossmaskine + 40 min styrketræning for lår, hofter, bagdel, mave og ryg

Onsdag: 20 min på crossmaskine + 40 min styrketræning for arme,bryst, skuldre, mave og ryg + 10 min på kondicykel

Torsdag; 2 timers boksetræning

Fredag: 20 min på crossmaskine + 1 time styrketræning for hele kroppen + 10 min på cykel

Lørdag: 1,5 time boksetræning

Søndag: 5 km løb

Denne plan skal bare kunne holde!
15 år9. marts 2009 kl. 21:59
re: Motionsplan for uge 11
Jamen den er jeg altid frisk på :o)

Mandag 1½ times karate
Tirsdag 1 times wii fit
Onsdag 1 times styrketræning + 20 min gang/løb på løbebånd
1½ times karate (graduering deltager ikke - så ikke aktivt hele tiden)
Torsdag 1 times stram op + 20 min gang/løb på løbebånd
Fredag 1 times styrketræning + 20 min gang/løb på løbebånd
(håber jeg kan nå det om morgen - ellers 1 times wii fit)
Lørdag 1 times puls og styrke + 20 min gang/løb på løbebånd
Søndag 1 times stram op + 20 min gang/løb på løbebånd
15 år10. marts 2009 kl. 10:48
Super... har aldrig prøvet karate, er det en god motionsform ? Tænker puls og styrkemæssig osv?
15 år10. marts 2009 kl. 16:49
Hvor er I seje. Selv hader jeg motion, synes det er såååå kedeligt. Men jeg har købt et par gode sko og et par stave og har allerede været ude at gå den første tur. Har aftale med en veninde om at vi skal gå hver tirsdag og torsdag. Måske trapper vi det op hen ad vejen.
15 år11. marts 2009 kl. 07:12
Alting bliver også nemmere når man er 2 :) Men jeg har fundet ud af at jeg nyder den tid i fitnesscenteret med mp3 i ørerne med alt yndlingsmusiket på og så bare gå til den. Boksetræningen er også fedt og i klubben har vi det rigtigt godt sammen socialt også, så det er et extre plus for at troppe op til træning :) Men Jannepanne super godt at du kommer ud selvom motion ikke lige er dig
15 år11. marts 2009 kl. 16:45
Karate er en dejlig motionsform. Men den er ikke så god konditions og styrkemæssigt som f.eks boksning - så derfor bliver jeg nød til at træne disse ved siden af.
15 år11. marts 2009 kl. 21:47
Jeg bliver så inspireret af det her forum. Nu har jeg også købt mig en stor fitnessbold og lavet øvelser på den hjemme på stuegulvet. Det er smadderskægt og kan bestemt anbefales til dem, der som mig helst ikke vil vise sig i et fitnesscenter. Øvelser kan f.eks. findes på seek4fitness.net
15 år14. marts 2009 kl. 23:43
vi prøver lige igen: seek4fitness.net
15 år14. marts 2009 kl. 23:43
Jannepenne, linket virker stadig ikke, så hvis du vil skrive det igen?

Jeg har nemlig lige fået en idrætsbold som jeg også gerne vil bruge lidt. Måske burde jeg lave en række øvelser jeg skal lave og sætte en cd på, og være i gang i en halv time? Min bold kom med et lille hæfte med øvelser så jeg ved da lidt af det man kan gøre.
15 år15. marts 2009 kl. 07:43
Nej, man kan åbenbart ikke skrive de koder ind, som jeg prøvede på. Så jeg prøver igen:
seek4fitness.net
15 år15. marts 2009 kl. 08:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });