Så er uge 10 jo i gang og jeg skal sparke røv i denne uge. Jeg kan desværre ikke nå alt den motion jeg gerne vil - så jeg suplere lidt med lidt Wii fit.
Mandag: 1½ times karate Tirsdag: 1 times wii fit Onsdag: 1½ times karate Torsdag: 1 times stram op + 15 min gang/løb på løbebånd Fredag: 1 times styrketræning + 15 min gang/løb på løbebånd Lørdag: 1 times styrketræning + 15 min gang/løb på løbebånd (håber jeg kan nå det) Søndag: 1 times wii fit
Det er så den uge - jeg håber at jeg kan nå det hele - for der skal være et vægt tab på 660 når ugen er omme :o)
16 år4. marts 2009 kl. 10:00
fight it (slettet)
#2 af fight it (slettet)
re: Motionsplan uge 10
Hvordan var det lige det gik med at stave.... der skulle selvfølgelig stå "motionsplan uge 10"
Nu vil jeg smutte til karate - god aften til alle.
fight it
16 år4. marts 2009 kl. 19:24
Camilla24
#3 af Camilla24
Jeg er med ;)
Mandag: Tirsdag: Onsdag: 1 times combat + 1t 15 min styrke balder/hofte Torsdag: 1 times spinning + 1 t Biceps/bryst Fredag: 1 t styrke ben + 1 t 15 min combat Lørdag: 1 t styrke ryg + 1 times combat eller spinning Søndag: 1 t styrke triceps/skulder + 1 times combat
16 år4. marts 2009 kl. 21:06
bruger slettet
#4 af bruger slettet
Mandag: Tirsdag: Spinning / Forbrænding på 1200 Kcal. Onsdag: Fysisk pakke arbejde i en time på second job. Torsdag: Spining / Forbrænding på 1050 kcal. Fredag: Fysisk pakke arbejde i en time på second job. Lørdag: Spinning og evt. 1 times fodbold. Søndag: Spinning.
Mandag: 1½ times karate
Tirsdag: 1 times wii fit
Onsdag: 1½ times karate
Torsdag: 1 times stram op + 15 min gang/løb på løbebånd
Fredag: 1 times styrketræning + 15 min gang/løb på løbebånd
Lørdag: 1 times styrketræning + 15 min gang/løb på løbebånd (håber jeg kan nå det)
Søndag: 1 times wii fit
Det er så den uge - jeg håber at jeg kan nå det hele - for der skal være et vægt tab på 660 når ugen er omme :o)