Hej. Min vægt steg efter jeg var sygemeldt og stærkt plaget af piskesmæld, dårlig ryg og hofte - for mange smerter til motion. Jeg fik så stivet 3 led af i lænden med diverse metalstænger og skruer. Det har hjulpet MEGET. Men smerter har jeg ofte.
I december 2008 fandt lægen så ud af, at jeg har nedsat stofskifte, hvad jeg nu er i medicinsk behandling for.
Jeg synes bare det er så svært at komme i gang med noget motion jeg kan holde til. Jeg har langt til arbejde (er væk hjemmefra ca. 50 timer om ugen), så er faktisk ret udkørt, når først det huslige så er overstået om aftenen. Jeg laver mine rygøveleser, og træder lidt på trædemaskinen, men mere bliver det ikke til. Jeg tager altid trapper, og går/cykler ud og handler, men jeg ville gerne tabe mig hurtigere og få en bedre kondi. Er der nogen, der har en idé? Jeg ville gerne svømme,m en på de tidspunkter jeg kan, er alle ungerne der, der springer ned i vandet. Her bliver jeg lidt for forsigtig, jeg er simpelthen bange for at de rammer mig, og jeg får mere ondt.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Min vægt steg efter jeg var sygemeldt og stærkt plaget af piskesmæld, dårlig ryg og hofte - for mange smerter til motion.
Jeg fik så stivet 3 led af i lænden med diverse metalstænger og skruer. Det har hjulpet MEGET. Men smerter har jeg ofte.
I december 2008 fandt lægen så ud af, at jeg har nedsat stofskifte, hvad jeg nu er i medicinsk behandling for.
Jeg synes bare det er så svært at komme i gang med noget motion jeg kan holde til.
Jeg har langt til arbejde (er væk hjemmefra ca. 50 timer om ugen), så er faktisk ret udkørt, når først det huslige så er overstået om aftenen.
Jeg laver mine rygøveleser, og træder lidt på trædemaskinen, men mere bliver det ikke til.
Jeg tager altid trapper, og går/cykler ud og handler, men jeg ville gerne tabe mig hurtigere og få en bedre kondi.
Er der nogen, der har en idé?
Jeg ville gerne svømme,m en på de tidspunkter jeg kan, er alle ungerne der, der springer ned i vandet. Her bliver jeg lidt for forsigtig, jeg er simpelthen bange for at de rammer mig, og jeg får mere ondt.