Pilates bold, hvordan?

Du læser en tråd i debat > motion

Pilates bold, hvordan?
Jeg har en pilates bold som jeg absolut ikke aner hvordan man træner på. Jeg kunne godt tænke mig at få nogle mindre lår, da de ligesom ikke er fulgt helt så godt med i vægttabs ræset.

Så vil høre om der er nogle øvelser til lår/røv?
/Kiwi
15 år24. februar 2009 kl. 08:52
re: Pilates bold, hvordan?
Læg til på gulvet på ryggen og placér benene på bolden, hvorefter du løfter bagdel og delvist ryggen fra jorden. Det kan mærkes bag på lårene også udfordrer det din balance. Du kan vælge at have armene ud til siderne som støtte, men efterhånden som du bliver god, giver det lidt ekstra, hvis du lægger armene på kors over brystet eller lign.

En øvelse for mavemullerne: Sæt dig på bolden og læn dig tilbage indtil du ligger ned. Herefter kan du lave mavebøjninger efter samme princip, som på gulvet, men meget mere effektivt:)

Jeg har desværre ikke så mange øvelser til lårene, men det kan være du kan finde nogle på iform.dk
15 år24. februar 2009 kl. 20:01
Det lyder hvertfal som en start :D Mange tak for dit svar!
15 år24. februar 2009 kl. 22:04
tjek youtube fx:
youtube.com
eller
youtube.com
eller bare søg på excercise ball, pilates ball eller stability ball

Eller join et hold i det lokale fitnesscenter, jeg går selv på en hold en gang imellem, virklig effektivt og sjovt.
15 år29. juni 2009 kl. 22:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });