Tisser i buskerne efter at have løbet?

Du læser en tråd i debat > motion

Tisser i buskerne efter at have løbet?
Jeg er en pige og jeg finder det lidt pinligt at spørge, men når jeg har løbet hårdt som træning og står/går stille lidt efter, så tisser jeg i bukserne! Jeg er under 20, og der skulle ellers ikke være noget galt med mig, men det sker altså.

Det er ikke så slemt for jeg sveder jo helt vildt og det er lidt ligesom sved. Tis og sved er også næsten det samme, og det jeg tisser ud er lidt bare vand (fordi jeg drikker rigtig meget), men er det mine muskler i mit underliv der mangler træning? Eller er det bare fordi det er en meget hård træning? Jeg mærker næsten ikke at jeg tisser, men det er da en smule irriterende, jeg sveder nok i forvejen og har ikke lyst til mine shorts er mere våde.

Håber ikke det var for mærkeligt et spørgsmål, tak for svarene på forhånd!
15 år23. februar 2009 kl. 15:52
re: Tisser i buskerne efter at have løbet?
Hej anonyme

Nej det har jeg ikke prøvet, og kan endda ikke prale af nogen særlig stærk bækkenbund (efter 3 fødsler)

Tror du skal spørge din læge. Det er da vildt træls for dig .
15 år24. februar 2009 kl. 10:52
Det er ikke så slemt for jeg sveder rigtig rigtig meget (bor i afrïka og her er meget varmt) og jeg finder det ikke vildt ulækkert, for jeg ved det bare er vand, men jeg det er en smule irriterende, jeg er mere nysgerrig til hvorfor det sker.
15 år24. februar 2009 kl. 12:13
Det er mere normalt end du tror, selv for yngre kvinder fordi som du siger, kan det være lidt pinligt at tale om. Jeg har ikke haft problemer selv, men jeg træner mine muskler regulært. Bækkenbunds muskulatur varierer fra person til person, og det lyder som om du bør træne din.

helse.dk

Der er gode råd og øvelser nederst på siden. Held og lykke.
Ps. de giver også noget pep til dit sexliv ;)
15 år14. maj 2009 kl. 14:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });