Motionsplan uge 7

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsplan uge 7
Hejsa...

Er der nogen herinde, der er med på at skrive ned, hvad man har planlagt af træning for den kommende uge? Jeg er nemlig inde i en periode, hvor jeg let kommer til at droppe træningen, hvis jeg er træt eller lidt stresset på jobbet. Men det er en meget ond cirkel for mig, for så har jeg endnu mindre energi. Så at skrive min planlagte træning ned her kan måske hjælpe mig afsted. Er der nogle der er med?

ma:
step 10 min + styrketræne ben + løb 30 min interval + body flow 1 t

ti:
10 min løb + styrke ryg + combat

on:
10 min løb + styrke triceps/bryst + combat

to:
fri

fr:
15 min løb interval + styrke balder/hofte + combat 1t 15 min

lø:
løb 15 min + styrke biceps/skulder + combat 1 t + mave 30 min

sø:
fri
15 år8. februar 2009 kl. 20:11
re: Motionsplan uge 7
Hej Camilla

God idé med sådan en plan ... her kommer min:

Mandag:
Styrketræne hele kroppen - 1 time

Tirsdag:
Spinning - 1 time

Onsdag:
Styrketræne hele kroppen - 1 time

Torsdag:
Spinning - 1 time

Fredag:
Fri

Lørdag:
Spinning - 1 time

Søndag:
Fri
15 år9. februar 2009 kl. 10:54
Jeg er også med, selvom min plan ikke er så omfattende pga. genoptræning.

Mandag: Ingenting:(
Tirsdag: Gå 20min, cykle 10min. og styrketræne.
Onsdag: Gå en kort tur.
Torsdag: Gå 20min, cykle 10min. og styrketræne.
Fredag: Ingenting
Lørdag: Gå 20min, cykle 10min. og styrketræne.
Søndag: Gå en kort tur eller lave styrkeøvelser for benene. Det kommer lidt an på, hvordan knæene har det.
15 år9. februar 2009 kl. 11:16
Helt klart - det er en god idé at have nogen løfter, man skal leve op til.

Tirsdag, torsdag og lørdag vil jeg på kondicyklen minimum en time.
De øvrige dage skal jeg enten gå en lang tur, eller en omgang styrketræning alt efter humøret...
15 år9. februar 2009 kl. 12:29
Jeg er med:
Mandag: fri
Tirsdag: spinning 1 time + roning 20 min
Onsdag: styrketræning + konditionstræning ca 1 time
Torsdag: spinning 1 time
Fredag: fri
Lørdg: løb ca 50 min
Søndag: løb, hvis jeg orker
15 år9. februar 2009 kl. 13:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });