Hej. Ved i hvilken aktivitet man skal indtaste i Motion, når man fx har været ude ved sin hest, for at træne den fra jorden? Jeg har nemlig en 2 årig hest, som jeg trænder i en round-pen. Jeg longerer og træner forskellige øvelser.
Jeg aner nemlig ikke hvad jeg så skal skrive.. På forhånd tak.
15 år1. februar 2009 kl. 15:41
Esti91 (slettet)
#2 af Esti91 (slettet)
re: Heste
Jeg vil tage det som gang. Hvor hurtigt du har gået, har du nok bedst selv styr over:) Alle de gange jeg har gået tur med hesten og trænet på banen eller i roundpen har jeg tastet det ind som at gå.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Ved i hvilken aktivitet man skal indtaste i Motion, når man fx har været ude ved sin hest, for at træne den fra jorden?
Jeg har nemlig en 2 årig hest, som jeg trænder i en round-pen.
Jeg longerer og træner forskellige øvelser.
Jeg aner nemlig ikke hvad jeg så skal skrive..
På forhånd tak.