#2 af Buffy1 (slettet)
Løbe-konkurrencer i Danmark i 2009
Du læser en tråd i debat > motionBuffy1 (slettet)
re: Løbe-konkurrencer i Danmark i 2009
Er din plan at deltage i nogle af løbene? Jeg er bare lidt nysgerrig:-)
15 år21. januar 2009 kl. 10:09
Marinne (slettet)
på Spartas hjemmeside sparta.dk er der rigtig mange gode motionsløb og bare fordi det er Sparta er det altså ikke alle deltagere der er i super form. Vi (min mand og jeg) har meldt os til en række løb med 10, 15 og et halv marathon. Samtidig forsøger vi med kostomlægning, så forhåbentlig vil de to ting gå godt i spænd.
15 år21. januar 2009 kl. 19:31
bruger slettet
Der er mange sider med løb. Her er nogle af dem:
motionslob.dk
trimguiden.dk
På begge sider, kan man søge løb efter dato, geografi osv
Spartas løb er hovedsageligt i Kbh's-området. Desuden får man ikke så meget for pengene. Mange af de løb, jeg har kigget på i Jylland og på Fyn, får mon ofte mere for pengene end bare fornøjelsen af at løbe turen. Fx løbe t-shirts.
motionslob.dk
trimguiden.dk
På begge sider, kan man søge løb efter dato, geografi osv
Spartas løb er hovedsageligt i Kbh's-området. Desuden får man ikke så meget for pengene. Mange af de løb, jeg har kigget på i Jylland og på Fyn, får mon ofte mere for pengene end bare fornøjelsen af at løbe turen. Fx løbe t-shirts.
15 år22. januar 2009 kl. 09:26
Marinne (slettet)
Ja, ellers er der jo også alt For Damernes løb rundt i hele DK hen over sommeren.
15 år22. januar 2009 kl. 09:38
iakob
Ja, jeg har tænkt mig at deltage i nogle løb - men det skal passe med familiens planer og derfor er det jo netop dejligt at der er så mange løb. Jeg holder mig dog til 5-km lige nu. Det var hvad jeg løb sidste efterår og jeg har ikke løbet hele vinteren.
Jeg har netop fået et go fra min mand til iforms løb i Århus - og sandsynligvis arrangerer idrætklubben på mit arbejde et hold herfra. Så det bliver spændende.
Tak for linket til motionslob.dk - det var den jeg ledte efter.
Jeg har netop fået et go fra min mand til iforms løb i Århus - og sandsynligvis arrangerer idrætklubben på mit arbejde et hold herfra. Så det bliver spændende.
Tak for linket til motionslob.dk - det var den jeg ledte efter.
15 år22. januar 2009 kl. 11:41
bruger slettet
Der er jo også andet end "almindelige" løb - for de lidt mere fanatiske ;-)
ardk.dk
Startede selv om med mandehørm løbet sidste år (sorry - kun for mænd) og det kan 1000% anbefales (mandehorm.dk)
Så i år hedder det evolutionrace - terrænløb + styrkeopgaver: evolutionrace.dk
(hmmm kan dog ikke forstå siden er nede lige nu)
MVH
Morten
ardk.dk
Startede selv om med mandehørm løbet sidste år (sorry - kun for mænd) og det kan 1000% anbefales (mandehorm.dk)
Så i år hedder det evolutionrace - terrænløb + styrkeopgaver: evolutionrace.dk
(hmmm kan dog ikke forstå siden er nede lige nu)
MVH
Morten
15 år13. februar 2009 kl. 10:55
Jeg er opmærksom på iform-løbet og DHL og mener også at Femina laver et løb. Hvad findes der ellers?
Var der ikke en hjemmeside hvor alle løb var tilmeldt? (var det tider.dk)?
iform løbet kan findes på iformkvindeloeb.dk og det foregår sidst i april.