#1 af Frk Jakob (slettet)
Igang igen
Du læser en tråd i debat > motionFrk Jakob (slettet)
Igang igen
Jeg har før været super aktiv, men har haft et efterår hvor jeg læste i Odense (bor i KBH) og har ikke fået trænet ret meget. Har så haft en grim stafylocokker infektion, men nu er jeg meldt til træning igen fra næste uge (skal lige være helt rask først). Glæder mig bare til at komme igang, for man har det altså bedre når man får trænet sin krop. Andre som skal igang/er kommet igang her efter nytår?
15 år12. januar 2009 kl. 23:53
claus (slettet)
re: Igang igen
Ja, jeg gik i stå pga. en skade i efteråret og er først for alvor ved at starte op igen nu - og hold op, hvor er jeg dog i dårlig form! jeg håber det går hurtigt den anden vej igen...
15 år13. januar 2009 kl. 20:06
iakob
Ja helt sikkert.
Jeg var på 0 motion i december (hvis man tæller leg med børnene fra).
Jeg var på 0 motion i december (hvis man tæller leg med børnene fra).
15 år15. januar 2009 kl. 12:58
iakob
.. hm.. den sendte mit indlæg...
Her i januar er mit fitness-hold startet op igen. Men det giver 1-1½ time om ugen og ikke i nærheden af mit mål på gennemsnitligt ½ time om dagen. Jeg skal igang med noget cykling, løb mv - men lige nu tror jeg bare jeg holder januar og koncentrerer mig om at få kosten på plads igen.
Her i januar er mit fitness-hold startet op igen. Men det giver 1-1½ time om ugen og ikke i nærheden af mit mål på gennemsnitligt ½ time om dagen. Jeg skal igang med noget cykling, løb mv - men lige nu tror jeg bare jeg holder januar og koncentrerer mig om at få kosten på plads igen.
15 år15. januar 2009 kl. 13:00
Marinne (slettet)
Jep. Har 5 kg i overskud og prøver nu med både kostomlægning OG motion. Skal sammen med manden løbe et halvmarathon til april..... Delmål er 10 km 1. februar, 15 km i marts og så burde vi være klar til april!
15 år18. januar 2009 kl. 12:56
veile
Har fået løbet pænt i juleferien, hvor jeg jo pludselig var hjemme imens det var lyst. 2/1 løb jeg 10Km !
I dag er jeg startet på fællestræning til Viborg avis-maraton. Målsætningen er en halvmaraton til juni, så må vi se om "kadavaret" kan holde til at træne til en maraton i sep. (ellers er der en halvmaraton igen til Skiveløbet )
Har generelt svært ved at gøre noget "halvt" :-)
I dag er jeg startet på fællestræning til Viborg avis-maraton. Målsætningen er en halvmaraton til juni, så må vi se om "kadavaret" kan holde til at træne til en maraton i sep. (ellers er der en halvmaraton igen til Skiveløbet )
Har generelt svært ved at gøre noget "halvt" :-)
15 år18. januar 2009 kl. 22:32
veile
nåh ja .... glemte lige. Hele familien har givet hinanden en Wii i julegave. Der skulle have fulgt en wii fitness med, men den var udsolgt, så den skal vi lige have købt en dag.
Men sport er nu også ret sjovt og kan sagtens mærkes i armene dagen efter :-)
Men sport er nu også ret sjovt og kan sagtens mærkes i armene dagen efter :-)
15 år18. januar 2009 kl. 22:34
claus (slettet)
Det er kun ca. 14 dage siden, jeg skrev i den her tråd, at jeg var i rigtigt dårlig form oven på julen - men jeg er faktisk kommet rigtigt godt efter det. I mandags tog jeg 1 time for fuld udblæsning på kondicyklen og i dag holdt jeg til 5 kvarter. Det er bedre form, end da det gik bedst sidste år, så jeg er kommet hurtigt i gang igen. Det er dælme skønt :-)
15 år29. januar 2009 kl. 18:20