Motion Kreatin / Protein

Du læser en tråd i debat > motion

Motion Kreatin / Protein
Som ny medlem ved jeg ikke om dette står beskrevet et men, men prøver her.
Men da hverkan proteinpulver eller kreatin ligger lister som mad på siden, mangler jeg hjælp. Vil jo gerne tilføje alt hva jeg indtager.
Kan i hjælpe med at placere disse 2 ting i oversigten overmad ?
Protein indeholder pr. 100gr:
Fedt: 6 g

Protein: 80 g

Kulhydrater: 5 g

kcal 394

Kreatin indeholder pr. 100g:
100% rent mikroniseret kreatin monohydrat.

Hvor skal jeg placere det ?
15 år8. januar 2009 kl. 11:38
re: Motion Kreatin / Protein
hej og velkommen til ;O)

du skal sætte musen på mad ,under det ,står der " ny vare" og der kan du indtaster alle dine egne varer når du har energi indholdet.

lise
15 år8. januar 2009 kl. 12:59
re: Motion Kreatin / Protein
Tak skal du have.
15 år8. januar 2009 kl. 13:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });