Motionsplan for uge 52???

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsplan for uge 52???
Altså...hvad gør i? Der er mange helligdage, julefrokoster mm. Hvad er jeres plan...
15 år19. december 2008 kl. 07:30
re: Motionsplan for uge 52???
Jeg kører på næsten som normalt. Jeg træner hver anden dag og de dage jeg ikke træner har jeg en masse andre gøremål, der bl.a. involverer cyklen rundt til forskellige veninder:)
15 år21. december 2008 kl. 17:27
jeg har ikke nogen bestemt plan pga ferien.
men igår var jeg ude og løbe/gå 3 km, og så er jeg begyndt med 10 minutters styrketræning.

i dag tror jeg at jeg vil løbe lidt igen.. skal jo starte ligeså stille op..
efter nytår har jeg besluttet mig for at lave en plan over motion.. ;)
15 år22. december 2008 kl. 13:40
nå...jeg har besluttet at fortsætte motionsplanen uanset helligdage og syndig julemad. Julemaden må være der for hyggens skyld, men vil absolut tænke over, hvad der proppes i munden.

motionen bliver derfor som følger:

Mandag- fredag: 30 min. kredsløbstræning + 90 min. styrketræning
lørdag og søndag: fri
15 år22. december 2008 kl. 20:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });