Motionsplan uge 49

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsplan uge 49
Jeg skriver lige min motionsplan og håber at andre har lyst til at dele ud af deres planer. Så kan vi måske inspirere hinanden lidt.

Mandag: 25 min. cykling og 30 min. gåtur
Tirsdag. 25 min. cykling og 30. min. gåtur
Onsdag: 25 min. cykling, 30 min. gåtur og træning med bold og elastik
Torsdag: 25. min. cykling og 30 min. gåtur
Fredag: 30 min. cykling på moyionscykel, træning med bold og elastik og 30. min gåtur
Lørdag: 30 min. gåtur
Søndag: 30 min. gåtur

15 år1. december 2008 kl. 10:26
re: Motionsplan uge 49
Min plan:
Mandag: Træne i fitnesscenter
Tirsdag: Cykle 7km ud til hesten, som jeg går tur med i ca. 30min.
Onsdag: Cykle 7km ud til hesten, som jeg går tur med i ca. 30min.
Torsdag: Endnu ikke helt fastlagt, men endten fitnesscenter igen eller cykle på motionscykel herhjemme.
Fredag: Skal til julefest, men går hen til stedet så det bliver omkring 30min. gåtur.
Lørdag og Søndag er endnu ikke planlagt.
15 år1. december 2008 kl. 15:21
mandag: træningscenter 2 timer
Tirsdag: træningscenter 2 timer
onsdag: træningscenter 2 timer plus idræt med funk og spring 3 lektioner
torsdag: træningcenter 1 time
fredag: træningcenter 2 timer
lørdag og søndag: ingen motion...
15 år3. december 2008 kl. 06:15
hov...

fredag idræt i 3 lektioner også...

15 år3. december 2008 kl. 06:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });