Motionsplan uge 48

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsplan uge 48
jeg har sløset lidt for meget med motionen og nu skal der sgu ske noget...både kost og motionsmæssigt. inden 1.januar skal jeg have tabt 5 kilo. heldigvis er jeg ikke meget for julemad, så det burde ikke blive et problem.

Her er mine planer for uge 48:

Mandag: 15 min. kredsløbstræning + 1,5 time styrketræning
Tirsdag: 15 min. kredsløbstræning + 1,5 time styrketræning
Onsdag: 15 min. kredsløbstræning + 1,5 time styrketræning + idræt i 3 lektioner incl. diverse danse
Torsdag: 1 time kredsløbstræning
Fredag: 15 min. kredsløbstræning + 1,5 time styrketræning + idræt i 3 lektioner incl. volleyball.
Lørdag og søndag: FRI
16 år23. november 2008 kl. 20:35
re: Motionsplan uge 48
Her er min motionsplan, den er godtnok ikke så hård som din Pokemom, men den virker:

Mandag: 1 1/2 times gåtur + 30 min. cykling + 25 min. træning med bold og elastik.
Tirsdag: Minimum 30 min. gåtur + 30 min. cykling
Onsdag: Minimum 30. min gåtur + 25 min. på motionscyklen
Torsdag: Minimum 30 min. gåtur + 25 min. på motionscyklen
Fredag: Minimum 30 min. gåtur + 25 min. på motionscyklen
Lørdag: 1 times gåtur
Søndag: 1 times gåtur

Jeg ved ikke om jeg får tid til at træne med bold og elastik en gang mere i løbet af ugen, men jeg håber det.
16 år24. november 2008 kl. 11:32
Den er da hårdere end min plan...du får væsentligt flere kcal brændt af.

iøvrigt har jeg allerede brudt aftalen...grundet trafikken var horibel fik jeg ikke tid til styrketræning idag...fik trænet kredsløb 1 time istedet.

men lidt har vel også ret...
15 år24. november 2008 kl. 18:33
Jeg syntes bare ikke umiddelbart at mit så hårdt ud, fordi jeg ikke styrketræner, bortset fra når jeg bruger bold og elastik. Det virker og man finder ud af hvor ens mavemuskler sidder.

Jeg er vant til at gå, fordi jeg har en hund. Gåture er terapi for mig. Jeg går og tænker og hygger mig i et hurtigt tempo, så egentlig virker det ikke som motion for mig.

Din træning virkede mere målrettet end min og det var måske også det der snød mig. Jeg er glad bare jeg bevæger mig mere end gåturene med hunden, så min motion er ikke sat i system, det er bare et udslag af, hvad jeg har tid til.
15 år24. november 2008 kl. 18:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });