Jeg kiggede for sjov skyld lige på statistikken og så at for uge 46 havde "poulsen2311" forbrændt i snit -5.759 kcal om dagen!! wau det er vildt! det eneste tidspunkt jeg har været i nærheden af så høj forbrænding var en hel lørdag hvor jeg hjalp en veninde med at flytte - jeg var den eneste fyr tilstede så gæt hvem der måtte løfte alt det tunge ;) .
Hvis du læser dette poulsen2311 så må du da gerne lige give et hint om hvad du laver af motion så jeg kan få stillet min nysgerrighed, tak ;)
16 år10. november 2008 kl. 11:33
bruger slettet
#2 af bruger slettet
re: motionsmonster :)
Det lyder da godt nok også temmelig vildt, det vil jeg da også gerne høre mere om, ikke engang til et 4 timers spinning marathon kom jeg i nærheden af det..
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg kiggede for sjov skyld lige på statistikken og så at for uge 46 havde "poulsen2311" forbrændt i snit -5.759 kcal om dagen!!
wau det er vildt! det eneste tidspunkt jeg har været i nærheden af så høj forbrænding var en hel lørdag hvor jeg hjalp en veninde med at flytte - jeg var den eneste fyr tilstede så gæt hvem der måtte løfte alt det tunge ;) .
Hvis du læser dette poulsen2311 så må du da gerne lige give et hint om hvad du laver af motion så jeg kan få stillet min nysgerrighed, tak ;)