Sjipning er supergodt til kondien
Du læser en tråd i debat > motioniakob
re: Sjipning er supergodt til kondien
Hvor sjipper du henne? Jeg købte et godt sjippetov på et tidspunkt i forsommeren. Den ligger stadig i kassen fordi jeg kan ikke finde et godt sted at sjippe. Indendørs hos os er det lidt svært fordi tovet så vil komme i kontakt med loft og møbler. Udendørs... det føles lidt underligt at sjippe hvor andre kan se det. Lidt skolepige-agtig... ikke at der er noget galt med skolepige-agtig, det er bare lidt mere charmerende hvis man har alderen til det.
16 år23. oktober 2008 kl. 09:58
BettinaKL (slettet)
Hej Jakob,
jeg har samme problem - føler også det er lidt underligt hvis jeg stiller mig i gården, hvor alle min enaboer så kan stå i deres køkken vinduer og kigge ned på mig :-)
Men mon ikke det ligesom alle andre ting bare er noget, man skal overvinde sig til til en enkelt gang?
Bettina
jeg har samme problem - føler også det er lidt underligt hvis jeg stiller mig i gården, hvor alle min enaboer så kan stå i deres køkken vinduer og kigge ned på mig :-)
Men mon ikke det ligesom alle andre ting bare er noget, man skal overvinde sig til til en enkelt gang?
Bettina
16 år23. oktober 2008 kl. 12:04
iakob
Hm.. det kan godt være.. med den lille forskel at alle og enhver deltager i løb og løber motionsture og går i svømmehal. Hvis man sjipper, så er der en god risiko/chance for at man er den eneste indenfor de nærmeste 2 km der gør det :-)
Men du har ret..
Men du har ret..
16 år23. oktober 2008 kl. 21:51
Det har jeg hvertfald fundet ud af efter at jeg regelmæssigt laver lidt sjippeøvelser, det giver hurtigt en fremgang i konditionen (lidt lige som løb, bare mere effektivt). Men man får dog hurtigt ondt i musklerne benene hvis man ikke er vandt til det
Synes det er en rigtig god motionsform
Bare et lille godt råd:)