Hvor taster I styrketræning med maskiner ind?
Du læser en tråd i debat > motionAnonym
re: Hvor taster I styrketræning med maskiner ind?
jeg har set en der hedder træningscenter, motionscenter generelt. men det er jo ikke maskiner som sådan så ved ikke om det hjælper
16 år29. september 2008 kl. 21:17
bruger slettet
Du kan sagtens taste ind under frie vægte selv om det er en maskine du bruger. Belastningen for din krop er nogenlunde den samme, da du ved en maskine ofte vil tage lidt flere kilo på, da du ikke skal bruge kræfter på at holde balancen.
Men husk kun at indtaste den tid du reelt bruger når du løfter, du skal altså fraregne pauser mellem hvert sæt... Når jeg styrketræner i halvanden time indtaster jeg det som 30-35 minutters hårdt vægtløft. Meget af tiden ved styrketræning går med at indstille og vente.
Men husk kun at indtaste den tid du reelt bruger når du løfter, du skal altså fraregne pauser mellem hvert sæt... Når jeg styrketræner i halvanden time indtaster jeg det som 30-35 minutters hårdt vægtløft. Meget af tiden ved styrketræning går med at indstille og vente.
16 år30. september 2008 kl. 09:20
kirius
tak for svarene!
16 år30. september 2008 kl. 19:13
jeg dyrker styrketræning vha. maskiner, men kan kun finde noget der hedder 'vægtløftning - frie vægte'
Hvad gør I?