At starte i fitnesscenter

Du læser en tråd i debat > motion

At starte i fitnesscenter
Jeg må lige dele min glæde med jer...

Jeg er kommet rigtig godt i gang med min nye livsstil og for 1½ uge siden startede jeg så i fitnesscenter. Det var en kæmpe overvindelse for mig, men jeg havde bare besluttet at jeg VILLE i gang, og så måtte jeg holde pinen ud for at opnå de resultater jeg ønsker...

Men jeg er bare blevet SÅ positivt overrasket! Jeg nyder det virkelig, og ingen af mine skrækforestillinger har noget som helst at gøre med virkeligheden. Det er skønt at tonse afsted på kredsløbsmaskinerne og jeg har fået lagt et styrkeprogram der passer lige til mig så jeg kan vedligeholde muskelmassen og sørge for at vægttabet bliver sundt. Det føles SÅ godt...

Jeg havde aldrig troet at jeg ville komme til at NYDE at være i et fitnesscenter :-)

Håber I andre også nyder jeres motion, hav en god dag allesammen!
16 år13. september 2008 kl. 09:44
re: At starte i fitnesscenter
Det er bare det bedste, når motion er sjovt! Hvor tit træner du i fitensscenteret?

Jeg har selv overvejet at starte, men jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal få tid til det ind imellem alt andet (specielt skole og lektier tager enormt meget tid).
16 år13. september 2008 kl. 10:06
Hej celia.
Kan kun nikke genkendende til det du skriver. Er også selv lige startet i fitnesscenter. Så jeg har mere eller mindre booket mig til holdaktiviteter for hele næste uge allerede. Alt skal prøves, det kunne jo tænkes noget er rigtig godt. Venter stadig på at få lagt et personligt program, så jeg rigtigt kan komme igang, men mand, bare det med at have et sted, der ligegyldigt vind og vejr kan tilbyde en masse forskellige ting er skønt.

Går du også på hold?
16 år13. september 2008 kl. 10:09
Jeg regner med at jeg skal træne ca 3 gange om ugen, men her til at starte med har det været mere. Her er det også lidt en udfordring at finde tid til det fordi der skal være en til at passe min baby, men jeg er helt sikker på at det finder jeg ud af...

Jeg har ikke været på hold endnu, vil gerne i lidt bedre form først så jeg bare nogenlunde kan følge med... Men det kommer jeg jo snart!
16 år13. september 2008 kl. 10:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });