Hvad spiser I efter motion?

Du læser en tråd i debat > motion

Hvad spiser I efter motion?
Jeg er simpelthen så sulten efter at have cyklet og svømmet, at den normale mad ikke er nok.
Hvad er bedst at spise efter træning?
16 år8. september 2008 kl. 18:40
re: Hvad spiser I efter motion?
Her er nogle gode råd omkring mad:
iform.se

Og her er en tråd i et forum (måske er der nogle gode råd der som du kan bruge):
motion-online.dk
og
motion-online.dk

Se også her:
iform.se

Personligt sværger jeg lidt til bananer eller rugbrød med hamburgryg/skinke/mager ost i sådan et tilfælde. Eller et glas mælk. Et revet æble er godt hvis man er meget sulten men ikke vil have et tungt måltid.
16 år9. september 2008 kl. 09:41
Tak for links
Tak for links - tror jeg vil prøve med noget hytteost, det ææælsker jeg nemlig. Og ellers er en banan jo nemt.

16 år9. september 2008 kl. 20:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });