Imponeret af overvægtige løbere
Du læser en tråd i debat > motioniakob
re: Imponeret af overvægtige løbere
Svømning er også ret godt. Man bruger alle muskler og bliver faktisk motioneret rigtig godt igennem på en meget lidt belastende måde.
Det er lidt mere besværlig end løb at komme til - men på samme måde som løb, kan man svømme baner på tid og dermed få pulsen op.
Og så er der jo altid muligheden for at gå i sauna bagefter :-)
Det er lidt mere besværlig end løb at komme til - men på samme måde som løb, kan man svømme baner på tid og dermed få pulsen op.
Og så er der jo altid muligheden for at gå i sauna bagefter :-)
16 år8. september 2008 kl. 10:04
bruger slettet
Det tager jeg som et skulderklap. ;) Så derfor vil jeg da lige sige tak, for det gør mig glad at du er imponeret! :)
Lige nu løber jeg, fordi det er spændende og jeg NYDER det... Men som du skriver har jeg kigget omkring efter special hold for f.eks overvægtige. De hænger ikke på træerne (alt efter hvor man bor måske?) men jeg har fundet ét der startet op til januar. Jeg overvejer holdet, fordi jeg måske ikke lige gider og løbe når det bliver vinter!? ;)
Endnu engang tak for dit indlæg! :)
Lige nu løber jeg, fordi det er spændende og jeg NYDER det... Men som du skriver har jeg kigget omkring efter special hold for f.eks overvægtige. De hænger ikke på træerne (alt efter hvor man bor måske?) men jeg har fundet ét der startet op til januar. Jeg overvejer holdet, fordi jeg måske ikke lige gider og løbe når det bliver vinter!? ;)
Endnu engang tak for dit indlæg! :)
16 år8. september 2008 kl. 21:20
bruger slettet
Jeg er også blandt de tunge løbere. ( skal tabe mindst 33 kg)
Jeg kan mærke at det er for hårdt at løbe på asfalt og fortov, men når jeg kan komme ud i skoven, så går det derud af.
og jeg løber fordi jeg godt kan lide at komme ud i det fri og bevæge mig, og fordi jeg gerne vil kunne gennemføre at løbe 5 km til et løb hvor der kommer en masse andre
Jeg kan mærke at det er for hårdt at løbe på asfalt og fortov, men når jeg kan komme ud i skoven, så går det derud af.
og jeg løber fordi jeg godt kan lide at komme ud i det fri og bevæge mig, og fordi jeg gerne vil kunne gennemføre at løbe 5 km til et løb hvor der kommer en masse andre
16 år11. september 2008 kl. 11:34
Jeg personligt er blevet positiv overrasket over det lokale fitnescenter så har nogle lukkede hold for blandt andet rygproblemer. Der er god holdånd, det er lettere at komme af sted når de andre lægger mærke til om man nu også er der. Og sidst men ikke mindst så er rygtræning faktisk træning og opstramning af mave, balder, lår og ryg muskler, så hvem har ikke brug for dette.
Se jer omkring der er mange rigtig gode muligheder for at få motion - find noget i kan hygge jer med samtidig. Husk det er musklerne der forbrænder så gode muskler giver god forbrænding. Det er ikke kun løb og cykling der giver udslag på vægten. (hver ikke bange for at styrketræne jer til et muskelbundt - det kræver mange års intensiv og special træning - men det er hvad jeg gang på gang hører folk sige når jeg anbefaler styrketræning som en del af deres motion)