Hej Jeg er lidt i tvivl om, når jeg skal taste motion ind om jeg skal taste den tid jeg er aktiv... for hvis jeg f.eks. er til redskabsgymnastik i 2 timer, er jeg ikke på hele tiden i de 2 timer... så hvad skal man taste: 2timer eller det antal timer man ca tror man er aktiv?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg er lidt i tvivl om, når jeg skal taste motion ind om jeg skal taste den tid jeg er aktiv... for hvis jeg f.eks. er til redskabsgymnastik i 2 timer, er jeg ikke på hele tiden i de 2 timer... så hvad skal man taste: 2timer eller det antal timer man ca tror man er aktiv?