Mod til løb - et mål for fremtiden
Du læser en tråd i debat > motioniakob
re: Mod til løb - et mål for fremtiden
Vi vil da gerne høre hvordan det går - det er altid meget inspirerende at høre om hvordan andre træner. Det giver inspiration til egen træning - og motivation især.
Så skriv du bare løs :-)
Det er rigtig godt gået at du har fået blod på tanden. Men hvis du opdager at løb bare ikke er dig, så lad være at give op. Verden er fyldt med motionsformer og man kan få pulsen op på andre måder. Det vigtigst er at finde noget man gider (også når man ikke gider ;-)
Så skriv du bare løs :-)
Det er rigtig godt gået at du har fået blod på tanden. Men hvis du opdager at løb bare ikke er dig, så lad være at give op. Verden er fyldt med motionsformer og man kan få pulsen op på andre måder. Det vigtigst er at finde noget man gider (også når man ikke gider ;-)
16 år31. august 2008 kl. 17:50
Nu har jeg så siddet og set tiderne igennem for deltagerne (datteren blev nr. 15 i pigegruppen 0-8 år).
Jeg ved, at jeg kunne havde gået ruten hurtigere hvis jeg kun var mig selv og når jeg så ser på hvilke tider løberne på 6 km kom ind på (ja - altså ikke de bedste, men fra midter gruppen og ned), så ved jeg, at det kan jeg også klare også selv om det måske bliver i luntetrav. Det har givet mig blod på tanden, så jeg har besluttet, at næste år vil jeg deltage på 6 km løb.
Jeg bryder mig faktisk ikke om at løbe, MEN det kan jeg vel lære, og ved at skrive det her, føler jeg mig forpligtet til at gennemføre.
Jeg skal altså til at lære at løbe, eller rettere lære at holde til at jogge mere end 12 min uden at falde død om.
Jeg vil starte med at få konditionen sat op, det skal ske på træningscentret der er tilknyttet min arbejdsplads. P.t. skal jeg have pause efter 6 min på crossmaskinen, romaskinen og hurtig gang på løbebåndet med højeste belastning.
I kommer nok til at høre mere om hvordan det går. Håber I bære over med mig.