#2 af bruger slettet
Til dem som rider
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Til dem som rider
Jeg taster ca. 20min under gående hest, nogle gange mere. Resten taster jeg som ridning i sadel på skolet/trænet hest, det er sædvanligvis 40min.
Det jeg forstår ved skolet/trænet hest, er en uddannet hest, der forstår rytterens signaler og reagerer på dem med det samme. Idet jeg passer jagt/spring heste, der går la betegner jeg dette som en skolet/trænet hest.
Egentlig tager jeg også denne valgmulighed, fordi den har lavere faktor end nogle af de andre, så jeg ikke overvurderer mit aktivitetsniveau.
Det jeg forstår ved skolet/trænet hest, er en uddannet hest, der forstår rytterens signaler og reagerer på dem med det samme. Idet jeg passer jagt/spring heste, der går la betegner jeg dette som en skolet/trænet hest.
Egentlig tager jeg også denne valgmulighed, fordi den har lavere faktor end nogle af de andre, så jeg ikke overvurderer mit aktivitetsniveau.
16 år8. august 2008 kl. 11:37
Frk Jakob (slettet)
re: Til dem som rider
Jeg taster ikke min skridt ind, men kun den tid jeg traver eller galopperer... jeg taster det ind som ridning-trav... (altså både trav + galop) jeg taster så også ind hvor mange timer jeg er i stalden, (minus det jeg taster ind som trav) som at gå 3,2 km/timen... så har jeg heller ikke sat det for højt, for jeg er sikker på at man går pænt meget stærkere når man fx trækker en hest...
Hvis man fx springer eller rider terræn træning, så har man jo også en langt højere forbrænding fordi det er ret meget hårdere end alm. ridning...
Hvis man fx springer eller rider terræn træning, så har man jo også en langt højere forbrænding fordi det er ret meget hårdere end alm. ridning...
16 år22. august 2008 kl. 23:49
Og hvad menes der med Ridning, i saddel, skolet/trænet hest???