motionsskalle uge 32

Du læser en tråd i debat > motion

motionsskalle uge 32
er der ingen skalle når calle ikke lægger ud ?
Så må jeg hellere forsøge

mandag. fridag (ikke kun fra motion, men fra madital i det hele taget)

tirsdag: 45 min bold og balance, 1½ times stavgang.( er i skrivende stund overstået). Jeg skal også se om jeg ikke kan komme ud og løbe det jeg snød for igår. 3x 13 min med 1 min pause.

onsdag: 50 min spinning, 45 min styrketræning.

torsdag: løb 3x 15 min med 1 min pause.

Fredag: 50 min spinning, 1 time bold og balance, 45 min low og flad mave.

Lørdag: løb 40 min
16 år5. august 2008 kl. 14:32
re: motionsskalle uge 32
hej kirsten

jeg prøver med lidt ;-)

mandag fri

i dag tirsdag svømmede jeg og yngste datter og slåssede i vandet så det må give noget ;-) 40 min

onsdag gang og rense og polere tagrender hi hi

torsdag svømning med datteren igen , dog lidt længere

fredag gang og rengørring af hele huset samt vaske gulve, ovenpå og nedenunder . det må også give lidt ;-)

weekend gang

dog ikke så meget som dig , men lidt bidrager jeg da med ;O)
lise
16 år5. august 2008 kl. 17:29
Jeg vil da også være med:)

Mandag: 1 times cykling, gåtur og øvelser fra kiropraktoren.
Tirsdag: 40min. cykling, 20min step, øvelser fra kp + andet styrketræning.
Onsdag: 30 min. cykling, øvelser fra kp, evt. 15min. løb
Torsdag: 1½time cykling, 1 time ridning, øvelser fra kp og 20min. step
Fredag: 1½ time cykling, 1 time ridning, øvelser fra kp + andre styrketræning.
Lørdag: 1 time cykling, 1 time ridning, øvelser fra kp og 20min. step.
Søndag: 2 timers cykling, 2 timer ridning og øvelser fra kp.
16 år5. august 2008 kl. 22:55
Puha jeg bliver da helt svedt, men godt gået Susan hvis du når alt det..

Min uge 32 ser motionsmæssig således ud:

Mandag: min sidste feriedag

Tirsdag: 1 times styrketræning + ½ time powerwalk

Onsdag: ½ times styrketræning + 45 min cykling

Torsdag: 1 times styrketræning

Fredag: 1 times styrketræning + ½ time powerwalk

Lørdag: Fridag med familien - måske en hygge gåtur

Søndag: 1 time styrketræning

Og så er der selvfølgelig arbejdet, som er alt andet end stillesiddende...

God fornøjelse til jer alle
16 år5. august 2008 kl. 23:46
Hej alle,

sidder og ser på jeres aktivitets niveau og er meget imponeret. Både af mængden af aktiviteter, men også længden af aktiviteter! Jeg ville være helt udkørt hvis jeg skulle køre næsten 3 timers træning i træk!

Jeg har sat mit fitness medlemsskab i bero over sommeren i forvisning om, at jeg sagtens kunne holde mit niveau med at træne (det være sig løb, spinning, styrketræning) ca 5 gange om ugen. Det viste sig desværre at være en forkert opfattelse jeg havde af mig selv - og nu er jeg nede på at løbe 45 min ca to gange om ugen. Udover det får jeg kun cyklet på arbejde hver dag (ca 7 km hver vej).

Men det skal der strammes op på efter jeg sad og fik så dårlig samvittighed da jeg læste jeres motionsplaner. Så nu må den hedde sig løb 5 gange om ugen igen, samt min cykling, og hvis tid er en gang svømning ind imellem.

Næste gang motionssakllen kommer håber jeg også at kunne skrive en helt konkret plan.

Mange tak for indsparket :-)

Kh
Bettina

16 år6. august 2008 kl. 11:05
Jeg er ikke så aktiv herinde lige i øjeblikket - har lige lidt for mange ting kørende samtidig.
Min skalle i sidste uge blev af samme grund heller ikke overholdt til punkt og prikke - der røg en god 7 retters menu med tilhørende vin ind om tirsdagen på en god resaturant så jeg var kvæstet onsdag og vingeskudt torsdag, hvor jeg dog tog en medium hård tur på 50 km - turen blev dog hård pga. min tilstand (det er sjovt for jo bedre form jeg kommer i jo mere kan jeg ikke tåle at drikke - selv små mængder kan mærkes - men det er jo OK for så er det også nemt at lade være - nej jeg har eller har ikke haft et drikkeproblem, men jeg ER ølentusiast. Men det er lagt meget på hylden her i år :o) ). Nå men turen torsdag gjorde mig godt bagefter og fredag betalte lidt af på det jeg skyldte ved at køre en hård gang bakketræning - 20 km ud til Vissenbjerg bakke (een af de hårdeste på Fyn) og så 5 gange op ad bakken med fuld skrue - der hvor pulsen er på max. Oppe på toppen drejede jeg ud mod Bred og derfra henover Fuglevig til jeg igen var for foden af bakken og så op igen. Sådan 5 rundture á 5 km blev det til, og så 20 km hjem igen. Så var jeg også helt flad. Søndag aften blev en medium hård tur - dog kun på 45 km - kun lige en kort aftentur.

I denne uge:

Mandag: Kørte en times spinnning.

Torsdag: 1 times spinning
Fredag: 1 times spinning

Søndag står den på Fyn Rundt - skulle køre 75 km med min store datter, men de lover 22 mm regn, så hun har fået lov at bakke ud - hun har ikke erfaring og udstyr til sådan en omgang. Så jeg tager den nok selv - plejer at køre 110, så jeg må hellere give max gas - skal nok blive hårdt pga. regn og blæst (fordi man bliver meget afkølet).
Det bliver min ugeskalle.

Men dejligt at se at der er andre der gider starte en skalle :o)
16 år6. august 2008 kl. 11:17
JAK - tak, men det er nu også en lidt speciel uge, fordi jeg skal passe heste 3 heste 2 forskellige steder i denne uge. Jeg cykler altid ud til hestene, hvilket giver en hel del, når staldene ligger i hver sin ende af byen:s
16 år6. august 2008 kl. 11:20
Jeg vil også være med - eller i hvert fald gøre et forsøg :-)

Mandag og tirsdag - malet min lejlighed
Onsdag - 50 min. Spinning
Torsdag - 50 min. Spinning
Fredag - 50 min. Spinning og 60 min Pump
Lørdag - 50 min spinning
Søndag - fridag og sidste feriedag :-(
16 år6. august 2008 kl. 15:03
Ej, en sjov tråd, jeg vil da også lige være med :)

Mandag: lavede maveøvelser - følger en bog hvor man laver stramme-op-øvelser :) Rengøring i 1 time og 45 min.

Tirsdag: Svømmede bryst i 41 minutter og det blev til 1,3 km. Cyklede men kun 15 minutter. Lavede maveøvelser

Onsdag: Cyklede i 1 time, ca 16 km gik i 50 minutter, let shoppe tempo, samt lavede maveøvelser

Torsdag: Den helt store motions dag :D Svømmede i 45 minutter som blev til 1,4 km. Cyklede i 100 minutter som blev til 25 km.

Fredag: En cykeltur på ca 15 km´samt maveøvelser

Lørdag, en cykeltur med 12 kg bagpå, sønnen. Måske 11 km.

Søndag: Fri.
16 år7. august 2008 kl. 19:31
Hatten af for frøken heegaard - "en sjov tråd" - så har vi hørt det med :o) - men velkommen til håber du hænger ved
16 år8. august 2008 kl. 00:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });