#2 af bruger slettet
Øvelser til aerobic/step, hjælp!
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Øvelser til aerobic/step, hjælp!
Hej Susan,
Jeg læste i et blad at der fandtes masser af gratis videoer nettet med pilates og yoga, så jeg tænkte at det samme må gælde for aerobic.
Jeg prøvede derfor at søge på "step aerobic" på youtube.com og så kom der en masse videoer frem.
Fx Step Aerobics - Celebration, en meget underholdende fyr, der tilføjer lidt groove til hans aerobic.
Der er i hvert fald masser af videoer til af gå amok i på youtube og sikkert på andre sites også.
I øvrigt smart at lave sin egen stepkasse.
Jeg læste i et blad at der fandtes masser af gratis videoer nettet med pilates og yoga, så jeg tænkte at det samme må gælde for aerobic.
Jeg prøvede derfor at søge på "step aerobic" på youtube.com og så kom der en masse videoer frem.
Fx Step Aerobics - Celebration, en meget underholdende fyr, der tilføjer lidt groove til hans aerobic.
Der er i hvert fald masser af videoer til af gå amok i på youtube og sikkert på andre sites også.
I øvrigt smart at lave sin egen stepkasse.
16 år1. august 2008 kl. 09:12
bruger slettet
re: Øvelser til aerobic/step, hjælp!
Tak, jeg havde slet ikke tænkt på youtube! Så må jeg jo igang med at kigge videoer:)
Jeg fik idéen, fordi jeg trænger til lidt variation i træningen, og det fungerer bedst for mig, hvis jeg har redskaberne herhjemme, så kan jeg bare "hoppe på", når jeg lige har lyst fremfor at skulle et eller andet sted hen. Så er sådan en stepkasse jo også smadder nem at lave.
Jeg fik idéen, fordi jeg trænger til lidt variation i træningen, og det fungerer bedst for mig, hvis jeg har redskaberne herhjemme, så kan jeg bare "hoppe på", når jeg lige har lyst fremfor at skulle et eller andet sted hen. Så er sådan en stepkasse jo også smadder nem at lave.
16 år1. august 2008 kl. 09:26
Jeg har lavet min egen stepkasse (er det det rigtige navn?), og nu mangler jeg lidt øvelser dertil.
Jeg har kun 3-4 øvelser jeg kan huske, og da de formentlig bliver kedeligt i længden med så få øvelser, tænkte jeg på om I måske havde nogle idéer til øvelser eller et link.
Mvh. Susan