Tillykke - du er simpelthen for sej :)
Meget, meget imponerende.
Jeg løb 16 min. i træk idag, og var ved at omkomme :-D
Min arbejdsgiver, har for første gang i adskillige år, glemt at tilmelde os DHL-stafetten og nu er der ikke plads. MEGA surt :( Men der er ikke andet for, end at holde den gode stil et år endnu og så få meldt os til 2009.
#2 af Kaktus (slettet)
Jeg følger den nu ikke helt fordi nogle dage går det bare bedre end andre og på de dårlige dage er målet at gennemføre, ikke at forbedre. Men engang imellem går det bare bedre - og idag var sådan en dag.
Jeg løb 25 minfor første gang - men ikke bare det. Min hastighed var større end den havde været nogen sinde før. En mellemtid ved de cirka 20 minutter (et sted hvor jeg løber fra een vej til en anden) nåede jeg et helt minut før end jeg plejer og sluttiden var også cirka 1½ minut bedre end nogensinde før.
Jeg kom ikke under den halve time, men på 31 minutter og 25 sekunder. Jeg havde helt ondt i brystet af at trække vejret - men ikke på nogen dårlig måde, bare fordi jeg havde nået grænsen for min formåen.
Det var ret vildt for mig. Det vil være en stor dag den dag jeg løber alle 5 km eller kommer under 30 minutter.