Det er så vildt

Du læser en tråd i debat > motion

Det er så vildt
Hej til alle derude..

Jeg måtte bare dele det her med alt og alle :o)

1. juni begyndte jeg at løbe, bare for at få kæresten igang. Jeg har aldrig brudt mig om at løbe.
Men det fangede mig på en eller anden måde denne gang..
Så har siden løbet hver anden dag.

Jeg har i ca. 1 måned løbet 5,6 km i træk.

Og i dag har jeg så løbet 7,5 km på 49 min, min gennemsnits fart var på 9,2 km/t. og jeg gik slet ikke undervejs.

Da jeg kom hjem var jeg så høj af adrenalin at jeg næsten hang i gardinerne *hehe*

Og jeg er bare så stolt af mig selv, så stolt af min krop, mine ben..

Tænk engang på 2 måneder at gå fra at være ved at brække ens lunger op efter 200 meter (og have et hjerte der dunkede i ørene), til at kunne løbe 7,5 km.

Jeg vil fortsat løbe 5,6 km hver anden dag, men ind imellem vil jeg presse mig selv til den lange tur..

Der findes bare intet mere vidunderligt end at presse sig selv, og VINDE over sig selv :o)

Jeg håber at i alle har det pragtfuldt og at i nyder livet.
16 år27. juli 2008 kl. 17:51
re: Det er så vildt
Hold da op hvor er det sindssygt flot. Jeg er bare vildt imponeret og ville ønske det var mig :) Hvor er det bare imponerende...
16 år27. juli 2008 kl. 20:00
Det synes jeg er flot.

Jeg arbejder mig stadig op mod de 5 km - og løber i øvrigt hver anden/tredie dag sådan cirka. Det har vist taget mig over 2 måneder at komme her til.

Kan godt forstå du hænger i gardinerne.
16 år27. juli 2008 kl. 20:03
Super godt gået - hvor er det bare flot !

Jeg er vildt imponeret - regner med at kunne nå de 5 km om 1½-2 måneder, og SÅ skal jeg hænge i gardinerne :)
16 år28. juli 2008 kl. 12:06
Ej, hvor er det flot :)

Da du beskrev hvordan du hostede lungerne op efter 200 meter troede jeg at du beskrev mig :) Men hvor er det flot, måske er der håb forude for os som bare ikke er løbere men som gerne ville være det ;)
16 år7. august 2008 kl. 21:51
Læste lige den anden dag om et fænomen som hedder "runners high" Det kræver at man løber omkring en time, hvorved der frigives et stof som udvider luftvejene og som minder om cannabis.

Det kan selvfølgelig også "bare" være at du var høj over triumfen og adrenalin og endorfinerne.

Det er da i hvertfald helt vildt at du allerede løber så langt !
Jeg regner selv med at løbe 5 Km om 1-1½ måned
16 år8. august 2008 kl. 08:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });