Spørgsmål ang. løb

Du læser en tråd i debat > motion

Spørgsmål ang. løb
Hejsa.
Jeg er lige begyndt at løbe, og jeg har aldrig løbet før i mit liv, så jeg er i tvivl om det er godt nok det jeg har gang i nu.

Det er i dag den anden gang jeg har været ude og løbe, og jeg har målt på iForms hjemmeside at min løberute er på 1,68 km
og i morges løb jeg den på cirka 14 minutter, jeg havde hunden med så størstedelen var jog i almindelig tempo, jeg løb/spurtede en lille del af ruten 2 gange.

Er det godt nok til at starte med? Eller skal der mere til? Eller er det godt nok at starte på den her måde, og så gøre ruten længere med tiden?

Ville være dejligt med til råd, fra erfarne løbere =)

Mvh.
Panda
16 år17. juli 2008 kl. 05:07
re: Spørgsmål ang. løb
Hej panda som 5 årig skriver du godt:-D

Det er vigtig ikke at ligge for voldsomt ud i starten for så er det dømt til at mislykkes for musler, sener, og led skal lige vænne sig til at men er begyndt at løbe.

Der er flere herinde der har fundet et løbeprogram på iforms hjemmeside (incl mig selv) men ellers er der flere steder man kan finde løbeprogrammer. Så der er muligheder nok for at finde et der passer dig.
16 år17. juli 2008 kl. 10:10
Ja, ik ;-) Sys også selv det er godt klaret! =D

Jeg har ikke rigtig kigget på en løbeplan, men ville egentlig bare vide om der er nogen som kunne fortælle mig om det er fint nok at starte ud på den måde jeg har gjort?

Hvordan ser din/jeres løbeprogram ud ? :o)
16 år17. juli 2008 kl. 13:18
Mit løbeprogram er fra Iform og hedder 0-5 km på 12 uger (begynder-program)
Se:
iform.dk

Jeg er i gang med uge 7.

God løbetur :)
16 år17. juli 2008 kl. 13:45
Lyder som et fint program! :) tak for linket!
16 år17. juli 2008 kl. 16:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });