Sjov motion

Du læser en tråd i debat > motion

Sjov motion
Imorges da jeg kom hjem efter min nattevagt på et plejehjem. skyndte jeg mig at putte lidt med kæresten.
Vi skulle nemlig i svømmehal fra morgenstunden af (den åbnede kl. 9) og jeg har bare glædet mig hele natten til det..

Det lykkedes også at få vækket mig til sidst, ja jeg faldt selvfølgelig i søvn.

Vi tog vores svømmefødder med, første gang de skulle med i svømmehallen.

Og for hulen da hvor havde vi det bare sjovt. Der var ikke meget seriøst svømning, vi legede så meget at den ene livredder stod og grinte af os, og jeg er altså 31 år og min kæreste er 36 år.
Men det var bare SÅ vidunderligt..

Vi sluttede af med at gå i tyrkisk dampbad og infarød sauna..

Da vi kom hjem hoppede jeg i seng, og da jeg så endelig stod op, var det med et kæmpe smil på læben.

Op og ud at løbe sammen med hunden, for jeg er bare så FULD af energi efter den dejlige morgen..

Måtte bare lige ud med min vidunderlige dag, og fortælle at motion sagtens kan være leg og pjat..

Man bliver aldrig for gammel til at lege. Man bliver først gammel når man stopper med at lege :o)

Smil og masser af lykke til jer alle
16 år15. juli 2008 kl. 21:37
re: Sjov motion
Lyder som en super morgen / dag :)

Jeg er vild med vand, men ikke med at vise mig "offentligt" i badedragt :( Men det kommer nok :)
16 år16. juli 2008 kl. 09:52
Anden sjov motion:

Jeg elsker selv at ride og er konkurrence rytter. Hvis man starte på et hold er der som regel en super stemning og det giver gode mave og rygmuskler...

Jeg elsker også at danse, det er vidlt fedt og det får pulsen op. Evt kan man jo gå sammen med sin partner, så laver man også noget hyggeligt sammen.

Kampsport (hvis man er til den slags) - det giver en vildt god kondi og man får et godt sammenhold med dem i klubben. Jeg dyrkede kickboxing i 2 år og blev ret god til det, men i gymnasiet måtte jeg vælge mellem min ridning og kampsport og så valgte jeg ridningen. Men det er super sjovt...

Så der er nok at gå igang med, hvis ikke man lige synes løb eller aerobic er sagen...

16 år17. juli 2008 kl. 16:57
Sikke da en herlig dag. Det er nemlig nogle gange bare med at komme igang og så er man slet ikke til at stoppe igen. Det kan jeg i hvert tilfælde mærke efter at jeg er begyndt at dyrke motion.

Kaktus: Det skal nok komme det med badedragten - jeg synes pludselig min badedragt er alt for konet, men der har været behov for at dække så meget som muligt. Nu er jeg på udkig efter en af de der bikinier, hvor toppen er lidt undertrøjeagtigt. Vildt sødt. Men altså stadig med skjult mave. Jeg har et grimt ar på tværs af maven lige under ribbenene og har ingen planer om at skulle vise alt for meget mave. Men jeg føler mig stadig bedre tilpas i badetøj end jeg plejer.
16 år21. juli 2008 kl. 12:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });