#2 af bruger slettet
Hvad jeg så på løbeturen
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Hvad jeg så på løbeturen
Jeg har også en lidt sjov historie. jeg kom løbende og blev overhalet af en hestevogn fuld af studenter. De mente jeg så tørstig ud og tilbød en ØL! Da jeg pænt (og pustende) takkede nej, tilbød de at køre mig hjem for de skulle "nok lade være med at sladre til nogen" - Hmm, som om jeg ikke så ud til at nyde min tur ;-)
16 år7. juli 2008 kl. 22:28
Min tur tager mig ned gennem en forholdsvis nyplantet skov. Jeg har derfor haft fornøjelsen af at se en ilder (eller brud var det jo nok), 2 rådyr der krydsede min vej, en ræv, en masse katte og et utal af skovsnegle ;-)
Jeg har også set Kosh fra Babylon 5 inde i byen, hvis der er nogen som kender den serie (geocities.com). Da jeg kom tættere på viste det sig at være en mørk kvinde i store, brune rober (sådan en muslimsk kjole med tilhørende tørklæde) som gik med hænderne om nakken sådan at hendes ærmer faldt ned og man kunne se hendes bare arme. På afstand lignede hun faktisk Kosh set bagfra med armene som hans skulderstykke. Jeg var nær løbet i grøften sådan kom jeg til at grine.