#2 af Kirsten P (slettet)
motionskalle uge 26
Du læser en tråd i debat > motionKirsten P (slettet)
re: motionskalle uge 26
ja jeg vil godt være med igen efter ferien, og i denne uge skal det være en skalle
mandag: 45 min low aerobic, 45 min stram op, løb 12 min x3 med 2 min imellem.
Tirsdag: 45 min bold og balance, 1½ time stavgang, 1½ time capoeira ( det er noget nyt jeg skal prøve de skulle være kampdans)
onsdag: 30 min løb
torsdag: 45 min puls og styrke, 45 min spinning
fredag: 50 min spinning, 1 time bold og balance, 45 min aerobic og flad mave.
lørdag: løb 15 min x 3
søndag.: løb 15min x 3
mandag: 45 min low aerobic, 45 min stram op, løb 12 min x3 med 2 min imellem.
Tirsdag: 45 min bold og balance, 1½ time stavgang, 1½ time capoeira ( det er noget nyt jeg skal prøve de skulle være kampdans)
onsdag: 30 min løb
torsdag: 45 min puls og styrke, 45 min spinning
fredag: 50 min spinning, 1 time bold og balance, 45 min aerobic og flad mave.
lørdag: løb 15 min x 3
søndag.: løb 15min x 3
16 år23. juni 2008 kl. 19:29
Kirsten P (slettet)
Jeg var måske lige en kende for ambitiøs tror jeg.
Ihvertfald meldte jeg fra til capoeira, synes ikke jeg kunne overskue det og jeg ville hellere i haven. Jeg sætter det på stand by indtil vinter tror jeg.
Ihvertfald meldte jeg fra til capoeira, synes ikke jeg kunne overskue det og jeg ville hellere i haven. Jeg sætter det på stand by indtil vinter tror jeg.
16 år24. juni 2008 kl. 19:08
bruger slettet
Hej Syvsover - jeg vil gerne dele min ambition for resten af denne uge med dig - men den er altså meget ambitiøs, så jeg deler den selvfølgelig for at skulle stå til ansvar for den på søndag :-)
Idag: cykle til og fra arbejde (11km), ride en time, lunte 2 km (måske cykle til og fra noget grill, hvis jeg når det = 10 km hver vej)
Torsdag: Cykle til arbejde, ride en time, gå >10 km
Fredag: Cykle til arbejde, ride en time, lunte 2 km
Lørdag: Ride en time, gå >10 km
Søndag: Ride en time, lunte 3 km
Det skal måske siges at cykling og ridning er noget jeg har gjort længe, så det nye er hhv gåturene og lunteturene. Jeg har haft store problemer med både løberknæ og skinnebensbetændelse - det er derfor jeg nøjes med at lunte korte afstande og max hveranden dag, og så vil jeg prøve på at gå nogle gode lange ture de dage jeg ikke løber. Det er helt nyt, så ønsk mig held og lykke!
Idag: cykle til og fra arbejde (11km), ride en time, lunte 2 km (måske cykle til og fra noget grill, hvis jeg når det = 10 km hver vej)
Torsdag: Cykle til arbejde, ride en time, gå >10 km
Fredag: Cykle til arbejde, ride en time, lunte 2 km
Lørdag: Ride en time, gå >10 km
Søndag: Ride en time, lunte 3 km
Det skal måske siges at cykling og ridning er noget jeg har gjort længe, så det nye er hhv gåturene og lunteturene. Jeg har haft store problemer med både løberknæ og skinnebensbetændelse - det er derfor jeg nøjes med at lunte korte afstande og max hveranden dag, og så vil jeg prøve på at gå nogle gode lange ture de dage jeg ikke løber. Det er helt nyt, så ønsk mig held og lykke!
16 år2. juli 2008 kl. 15:00
Jeg håber der er andre der vil dele deres motionsplaner med mig.