JEG KU' !!!

Du læser en tråd i debat > motion

JEG KU' !!!
Hey i dag skulle jeg motionere lidt til aften for at få "råd" til min aften snack. Jeg valgte lidt karate-træning da onsdagens træning denne uge var aflyst pga graduering. Jeg trænede lidt forskelligt og fik så egentlig lyst til at prøve de mavebøjninger jeg plejer at ha så svært ved. Når vi træner dem til karate går det vildt hurtigt og træneren vil rigtig gerne ha os helt ned med det ene skulderblad hver gang. Jeg plejer at snyde, da jeg for det første slet ikke kan følge med i tempoet og for det andet bare slet ikke kan komme op hvis jeg ligger helt ned på ryggen eller med det ene skulderblad.

Nå lang historie. Jeg skulle så prøve det herhjemme uden en træner som ligger og råber japanske tal. Og ved I hvad ... Jeg KUNNE faktisk lave 10 mavebøjninger af den helt rigtige slags uden snyd. WOW !!!. Og jeg har faktisk mod på at lægge mig ned på gulvet om lidt og udfordre mig selv til 10 mere og måske derefter 10 mere. Men nu må vi se hvor langt jeg kommer. Det er stort at jeg kan komme op fra liggene stilling.
16 år19. juni 2008 kl. 21:44
re: JEG KU' !!!
Så blev der lige lavet 10 mere. Jeg kunne godt mærke at mave-mullerne er ved at være brugt. Men det er da kanon at kunne det. Det bliver jeg da helt høj af.
16 år19. juni 2008 kl. 22:34
Så fik jeg også de sidste 10, men nu kan maven sgu heller ikke mere. Jeg er stolt af de 30 GODE mavebøjninger det blev til.
16 år19. juni 2008 kl. 22:40
Super-sejt gået Karina!
Da jeg i sin tid startede på taekwondo, havde jeg godt nok også svært ved at følge med! Men øvelse (og stædighed) gør mester, som du sikkert selv ved :)
For øvrigt giver 30 veludførte mavebøjninger meget mere end 50 sjuskede, så jeg er sikker på, at du kan mærke mavemusklerne i morgen :-)
God weekend.
Hilsen Babydyr
16 år19. juni 2008 kl. 22:49
Hold da ferie, hvor er du sej!
16 år19. juni 2008 kl. 23:07
DAMN... du er for sej !
Super godt gået, Karina :)
Jeg er ikke selv så god til at få lavet mavebøjninger, men mon ikke jeg skulle lade mig inspirere af dig og se at komme i gang? :)
16 år20. juni 2008 kl. 11:23
Jeg vil i hvert tilfælde fortsætte. I dag har jeg taget 20. Det er en fed fornemmelse at lave en bevægelse, som før hen har været umulig.
16 år24. juni 2008 kl. 09:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });