#2 af Kaktus (slettet)
måske igang i motionscenter?!
Du læser en tråd i debat > motionKaktus (slettet)
re: måske igang i motionscenter?!
Jeg venter også spændt på svar :)
Har også overvejet at melde mig ind i Fitness.dk - fordi jeg tror det bliver svært at motivere mig selv til lange gå/cykelture til efterår/vinter, når regnen pisker ned....
Har også overvejet at melde mig ind i Fitness.dk - fordi jeg tror det bliver svært at motivere mig selv til lange gå/cykelture til efterår/vinter, når regnen pisker ned....
16 år19. juni 2008 kl. 09:56
deadea (slettet)
Ja præcis. Og hvis man betaler 300 kroner om måneden for det, bliver man bare nød til at bruge det bare en gang imellem jo. Tror jeg gør det. Skal nok vendetilbage med feedback på det :)
16 år19. juni 2008 kl. 12:20
Kirsten P (slettet)
det kan godt være 300 kr er mange penge, men jo mere du bruger det jo mere får du for pengene.
Hvis man skal gå til yoga f.eks har jeg set at det koster 800 kr, for 1 x om ugen i et halvt år, og hvis du skal gå til gymnastik i idrætforeningen betaler du noget lign. så du kan nok høre at jeg ikke synes det er dyrt.
jeg kender ikke lige "40 dages kom godt igang", men ellers plejer detat være sådan at man bestiller når man vil indmeldes og så får man lavet et program som bliver fulgt op efter 14 dage og igen senere ( jeg kan ikke lige huske hvornår).
Hvis man skal gå til yoga f.eks har jeg set at det koster 800 kr, for 1 x om ugen i et halvt år, og hvis du skal gå til gymnastik i idrætforeningen betaler du noget lign. så du kan nok høre at jeg ikke synes det er dyrt.
jeg kender ikke lige "40 dages kom godt igang", men ellers plejer detat være sådan at man bestiller når man vil indmeldes og så får man lavet et program som bliver fulgt op efter 14 dage og igen senere ( jeg kan ikke lige huske hvornår).
16 år19. juni 2008 kl. 18:54
bruger slettet
Synes heller ikke det lyder dyrt. Jeg har været oppe og give 2000 kr pr måned for dans, og 5000 kr da jeg gik på uddannelse- og nej jeg er ikke rig overhoved, men prioterede mine penge på det. 300 kr. er 2 byture ( hvis man gør det okay billigt), 15 poser chips /slik eller lign. 1 god middag- og så er det gældend for en hel måned- det er jo ingenting!
16 år19. juni 2008 kl. 20:38
KarinaHadsten (slettet)
Hmmm det er lidt sjovt med de priser i fitness centre. Kan huske at der var en udsendelse i TV på et tidspunkt om en test af fitness center vs. gå med aviser. Jeg kan ikke huske hvordan de målte det, men det sjove resultat var at manden forbrændte mere på sin avisrute end en times fitness (måske aerobic). Det var jo tankevækkende og så tjente han faktisk lidt penge på det i stedet for at betale. Og der var ingen problemer med motivationen, for det var jo et job - og avisen skulle ud.
Nå ja og ellers kan jeg da kun anbefale karate hvis man er på udkig efter god motion til en billigere penge. Den klub jeg træner i betaler jeg 800 kr pr ÅR som voksen og jeg kan træne 3 gange om ugen hvis jeg vil det. Det ene hold er ganske vist for børn, men voksne er også velkomne. Bare en ide jeg ikke lige kunne lade være med at give videre.
Nå ja og ellers kan jeg da kun anbefale karate hvis man er på udkig efter god motion til en billigere penge. Den klub jeg træner i betaler jeg 800 kr pr ÅR som voksen og jeg kan træne 3 gange om ugen hvis jeg vil det. Det ene hold er ganske vist for børn, men voksne er også velkomne. Bare en ide jeg ikke lige kunne lade være med at give videre.
16 år19. juni 2008 kl. 21:52
bruger slettet
Du skal også tænke på at i modsætningen til avisrute manden er motion hvis du finder den rigtige, godt for dit sind og psyke- det er altså en investering, der er det værd!
Jeg går og cykler flere timer om dagen af "pligt", så det er ikke derfor jeg putter motionen ind (dog styrke til opstramning)- dwet er simpelthen for at få luftet mit sind igennem og slippe mine bekymringer- en slags billig psykolog! :-)
Det er absolut den bedste forkælelse man kan give sig selv!
Jeg går og cykler flere timer om dagen af "pligt", så det er ikke derfor jeg putter motionen ind (dog styrke til opstramning)- dwet er simpelthen for at få luftet mit sind igennem og slippe mine bekymringer- en slags billig psykolog! :-)
Det er absolut den bedste forkælelse man kan give sig selv!
16 år20. juni 2008 kl. 10:58
Derfor overvejer jeg at begynde i fitnesdk. Men synes godt nok alligevel 300,- hver måned er meget. Så på deres side at de har noget "40 dages kom godt igang", de sætter en personlig træning på en de første gange vist.
Er der nogen af jer der har erfaring med det?- fungere det godt?