Måltider i forhold til løbetur

Du læser en tråd i debat > motion

Måltider i forhold til løbetur
Hvornår skal mine måltider ligge i forhold til løbetur på 5 km?
Jeg løber med henblik på at komme i god form, men også for fedtforbrændingens skyld. Jeg har oplevet at få kraftige kvalmeanfald til sidst på turen, hvis jeg løber om morgenen før morgenmaden, men hvis jeg løber efter går det så ikke ud over min fedtforbrænding?
16 år17. juni 2008 kl. 11:44
re: Måltider i forhold til løbetur
Jeg har altid set lidt stort på variationer i fedtforbrænding ud fra devisen: det er bedre at komme ud at løbe end at være en sofablomst. Derfor har lyst og tid til at løbe i højere grad styret hvornår jeg tog løbeskoene på end teorier om hvornår man forbrænder mere eller mindre.

Men jeg fandt det her link til dig - måske kan du bruge det til noget.
iform.dk
16 år17. juni 2008 kl. 12:30
re: Måltider i forhold til løbetur
Iform anbefaler desuden, at du ikke spiser et (hoved)måltid senere end 90 min før en løbetur - måltidet skal helst bestå af letfordøjelige kulhydrater
Se:
iform.dk
God tur :)
16 år17. juni 2008 kl. 12:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });