stavgang

Du læser en tråd i debat > motion

stavgang
den form for motion jeg benytter mig mest af er STAVGANG - men - jeg savner på denne side under motion. mvh. Birgitte Ejby
16 år16. juni 2008 kl. 19:16
re: stavgang
Kære Birgitte
Jeg tror, at du skal komme med ønsker om tilføjelser (også dén med ærterne) unde forum "Madital"

Min erfaring er, at Lone svarer forholdsvis hurtigt og er meget modtagelig for gode idéer til forbedringer :)
16 år17. juni 2008 kl. 09:00
re: stavgang
Jeg indtaster stavgang ind under gå, vandretur landet rundt. Der er masser af muligeheder under gå
16 år19. juni 2008 kl. 18:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });