Jeg tror altså det med at motionmennesker er fyldt med fitte mennesker er en skrøne!
Har lige boet ved mine forældre i frederikshavn fx., og har trænet i alle helsecentrene- og vil altså påstå at der var 2/3 af alle medlemmerne overvægtige.
Mit yndlingshold, danceaerobicholdene, var faktisk fyldt med alle forskellige mennesker- heraf mange overvægtige! Men det var ikke fordi det stod nogen steder, det opdagede man først da man kom derhen.
Har du prøvet at møde op i samtlige centre? Self er der "fitte" mennesker- men tro mig- man er så optaget af sin egen træning, at man er ligeglad med hvem de andre er!
#2 af bruger slettet
I vinters ledte jeg efter et motionshold for overvægtige i Vejle - Tørring og Brædstrup egnen. Men uden held! Heldigvis fandt jeg et hold i Hedensted som jeg går på nu, men jeg er sååååå træt af at køre den lange tur 3 gange i ugen! :( Derfor er jeg nu igang igen med at finde et lignende hold i Vejle eller Brædstrup, men det ser ikke ud til at være noget.
Helt ærligt... Kan det passe at der ikke er sådanne tilbud? Det er f.. for ringe...
Hvad vil I råde mig til? - skal jeg sætte gang i noget med aviser, og andre medier. Eller ringe til dig idrætforeninger, motionscentre mv?
Er der sådan et hold der hvor du bor?
Behovet må være enormt, og så længe at holdene ikke findes, kommer overvægtige ikke ud af deres skal og tager skridtet ind i de tyndes verden. Eller er det kun mig med den følelse?
Hører bare SÅ mange sige at de ikke vil i motionscentre for stå foran alle de "fitte" mennekser!