Du har da for alvor power-shoppet idag, Iacob :) Lyder skønt!
Løbesko til kr. 500,-? Hmm.... så kan jeg vist godt være med.
Tror også på, at det "forpligter" at købe udstyret... Har hele tiden tænkt: "Arh... du holder squ ikke en måned med det løberi, så hvorfor investere i et par (dyre) løbesko, der kommer til at stå og samle støv i skabet?"
Min nye tankegang skal være: "Når du nu alligevel kommer til at løbe rundt på de danske landeveje de næste mange år, hvorfor så ikke købe et par løbesko, der vil hjælpe dig med at undgå skader?"( og ikke mindst vabler ;))
- (som du nok kan høre, er "Becks" kommet med posten idag, og jeg øver mig allerede i at tænke gode, positive & konstruktive tanker :))
Mit hula-hop-eventyr skrider stille og roligt fremad.... kan nu klare 7-8 omgange, men har det ligesom dig: Får mest "motion" af at samle ringen op fra gulvet af ;)
Mht sjipning: Hmmm.... skal vi ikke blot sige, at jeg venter lidt med at angribe dén front? ;)
#2 af Kaktus (slettet)
Jeg har nu ikke prøvet dem endnu fordi jeg løb igår og i forgårs... og igår ville jeg løbe en ny og længere rute så jeg fandt den på iform's løberuteplanlægger. Problemet var bare at jeg enten fejltog en grøft for at være en vej eller også overså jeg vejen da jeg var ude at løbe. Så min løbetur blev på næsten 7 km i stedet for de planlagte 5. Jeg har tidligere kun løbet 3 km. Mine ben er lidt brugte.
Nå.. men jeg købte også en hula-hop ring i BR (den tager cirka ½ omgang og rutcher så ned og lægger sig for fødderne af mig. Men det giver da også motion at samle den op 500 grange).
Jeg købte et sjippetov af læder (100 kroner). Og så købte jeg en masse løbesokker på tilbud og endeligt et løbe armbånd så jeg kan få min Creative Zen med ud at løbe uden at blive drevet til vanvid af ledningen.
Det var lidt halvdyrt men jeg har indset at jeg nok ubevidst går og planlægger at kunne løbe 5 km engang imellem. Og eftersom min 7 km lange løbetur gav mig ondt i både ben og fødder så tænkte jeg at et par sko måske var værd at investere i.
Og nu forpligter alle de indkøb sig jo. Jeg håber at finde tid til at løbe i morgen - men jeg skal vist lige have fundet en anden rute først.