#2 af Kaktus (slettet)
Milepæl passeret på cykel
Du læser en tråd i debat > motionKaktus (slettet)
re: Milepæl passeret på cykel
TILLYKKE - super flot!
Cykler selv på arbejde og tager tid HVER gang ;)
Jeg er stadig i "roligt tempo" men på bare 1½ uge, kan jeg mærke, at det går hurtigere og hurtigere.... Som du siger... (NÆSTEN) skidt pyt med vægten.... Det er helt klart et udtryk for forbedret kondition!
Endnu en gang tillykke :)
Cykler selv på arbejde og tager tid HVER gang ;)
Jeg er stadig i "roligt tempo" men på bare 1½ uge, kan jeg mærke, at det går hurtigere og hurtigere.... Som du siger... (NÆSTEN) skidt pyt med vægten.... Det er helt klart et udtryk for forbedret kondition!
Endnu en gang tillykke :)
16 år27. maj 2008 kl. 09:18
Calle (slettet)
Fint fint - om en måned er du nede på 35 minutter.
16 år27. maj 2008 kl. 18:44
iakob
Ah.. mon dog. Men jeg er overbevist om at jeg kommer længere op. Mit endelige mål er faktisk bare at komme hurtigere til og fra arbejde end min mand i hans bil når motorvejen åbner til sommer. Der kommer nemlig nok nogen trafikkaos. Den lumske bagtanke er at give ham lyst til at cykle også - at sidde i en trafikprop hver morgen er jo begrænset morskab ;-)
Jeg skal på hjemturen op af Lisbjergbakken nord for Århus - og den er ret stejl. I starten kørte jeg omkring 9 km/h op af den, nu er jeg på omkring 13 km/h, og det er nok her jeg skal sætte mest ind hvis jeg skal øge hastigheden.
Men hold da ferie hvor er den bakke stejl og lang :-)
Jeg skal på hjemturen op af Lisbjergbakken nord for Århus - og den er ret stejl. I starten kørte jeg omkring 9 km/h op af den, nu er jeg på omkring 13 km/h, og det er nok her jeg skal sætte mest ind hvis jeg skal øge hastigheden.
Men hold da ferie hvor er den bakke stejl og lang :-)
16 år28. maj 2008 kl. 07:42
Det var jo lidt af en milepæl - både at passere 3 kvarterers grænsen på turen og ryge op i næste kategori for aktivitet på den type motion :-D
Den næste milepæl må være 40 minutter på turen i alt - altså cirka 22,5 km/t i gennemsnit.
Jeg er faktisk næste (NÆSTEN) lige så glad for det her som jeg har været for at tabe en kilo der brød en milepæl for mig. I hvert tilfælde målt i at det betyder en forbedring - et udtryk for bedre kondi og større styrke.