Aaargghh hold aflyst
Du læser en tråd i debat > motioniakob
re: Aaargghh hold aflyst
Er den aflyst blot for idag - eller for altid?
Uanset hvad, så er løb enormt givende. Du kan også sjippe - det er også vildt hårdt og meget kondigivende.
Uanset hvad, så er løb enormt givende. Du kan også sjippe - det er også vildt hårdt og meget kondigivende.
16 år24. maj 2008 kl. 20:14
bruger slettet
har løbet lidt idag, men er så øm efter igår at det kun blev til tyve minutter sammenlagt løb og powerwalk, fordi min motivationsfaktor ikke var højere. Har også fået trænet ti min.mave- et intensivt maveprogram jeg kører dagligt og mangler nu arme og ryg. Det er bare idag, det er aflyst. Synes bare det er irriterende. Vil gerne dyrke motion i et par timer om dagen som minimum og har været syg denne uge, så havde set frem til en weekend med instruktør og hold- hmmm og sammenhold ;-)
Samtidig er jeg stadig en smule syg og kan derfor mærke jeg er mere træt end ellers og derfor ville en instruktør, der kunne presse på, være super lækkert, men på den anden side: Det er ikke fordi jeg normalt ligger på den lade side, så jeg skal nok i første omgang bare lære at der også er off-dage
Samtidig er jeg stadig en smule syg og kan derfor mærke jeg er mere træt end ellers og derfor ville en instruktør, der kunne presse på, være super lækkert, men på den anden side: Det er ikke fordi jeg normalt ligger på den lade side, så jeg skal nok i første omgang bare lære at der også er off-dage
16 år24. maj 2008 kl. 20:37
Kirsten P (slettet)
Du er stadig en smule syg! Så var det måske også godt nok at holdet var aflyst. Det er altså vigtigt at lytte til sin krop og det vil en fornuftig instruktør også sige.
Ved du ikke at ved overtræning kan du stresse dit immunforsvar så du bliver mere syg.
Ved du ikke at ved overtræning kan du stresse dit immunforsvar så du bliver mere syg.
16 år25. maj 2008 kl. 13:48
bruger slettet
jo jeg ved det godt. Det er også godt du holder mig i ørene Kisten :-)
Er som tidligere nævnt gået ned med stress og sygdom grundet overtræning (okay det var også helt ekstremt), så jeg ved godt jeg skal passe på, men glemmer det igen! Nå nu vil jeg gå en dejlig lang lang tur i det gode vejr, det kan amn uanset helbred jo :-)
Er som tidligere nævnt gået ned med stress og sygdom grundet overtræning (okay det var også helt ekstremt), så jeg ved godt jeg skal passe på, men glemmer det igen! Nå nu vil jeg gå en dejlig lang lang tur i det gode vejr, det kan amn uanset helbred jo :-)
16 år25. maj 2008 kl. 14:19
Det hold jeg plejer at gå på om lørdagen er aflyst. Nu bor jeg pt ved mine forældre i nordjylland, så der er ikke andre alternativer vedr. fitness og motionhold.
Nogen ideer til supplement, hjemmetræning etc?