Styrketrænning = Forbrænding?

Du læser en tråd i debat > motion

Styrketrænning = Forbrænding?
Hej,

Jeg styrketræner nogle 4 gange om ugen, men hvordan kan jeg intaste det i madital? Jeg kan nemlig ikke finde noget som passer under kategorien...

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh.
16 år23. maj 2008 kl. 12:38
re: Styrketrænning = Forbrænding?
mener det er det der hedder cahllestics eller lign. :-)
16 år23. maj 2008 kl. 12:48
Der er også en der hedder træningcenter, motionscenter generelt, det er er jeg taster det ind.

Da du er en ung fyr er det måske vægtløftning?
16 år23. maj 2008 kl. 13:03
jeg har samme problem...
jeg styrketræner, men ikke det jeg vil kalde vægtløftning....

jeg kan ærlig talt ikke lige se at callanetics passer på den type træning, og præcis hvordan man måler kalorieforbrug på sådan en omgang, er naturligvis også uoverskueligt...'

jeg har forsøgt at læse lidt på nettet, men jeg gør som Kirsten, og taster ind under "træningscenter", men ærlig talt, så føler jeg slet ikke at det er fyldestgørende....
16 år23. maj 2008 kl. 19:59
Det er jo også lige meget hvad det hedder - du kunne såmænd taste det ind under babysitning og så bare huske at det står for træning ;-)

Det vigtige er at aktivitetsniveauet passer med det du laver.
16 år24. maj 2008 kl. 07:05
til Amaliezaar: callanestic er en bestemt form for motion som f.eks pilates er det. Så det er ikke lige det jeg vil bruge
16 år24. maj 2008 kl. 19:09
Er det ikke armbøjninger, maveøvelser osv- det står da i parantesen bagved?
16 år24. maj 2008 kl. 19:43
Ja det er sikkert mavebøjninger og armstrækninger i, men det er ikke kun det , så jeg vil ikke skrive styrketræning ind under det . Prøv at google det.

Iakob: ja det er lige meget hvad man skiver det ind under, men det kræver at man ved hvad aktivitetniveau det er.
16 år25. maj 2008 kl. 14:01
Ja, vægtløftning de 4 gange om ugen. Også løber jeg de andre dage, men dem har jeg ikke problemer med at taste ind.

Men tror jeg har forstået det nu, så tak for hjælpen:)
16 år25. maj 2008 kl. 16:18
Jeg taster det ind som vægtløftning (let).
16 år25. maj 2008 kl. 19:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });