#2 af bruger slettet
Motionsskalle uge 20
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
re: Motionsskalle uge 20
Uhhh denne uge bliver svær, da jeg sniger mig til kbh onsdag , men:
MAndag: Løb, styrkeprogram og strækøvelser
Tirsdag: Step- evt. mere...
Onsdag: Vikar i to idrætstimer på en skole- så enten danseundervisningen eller løb!
Torsdag: I KBH, arbejde hele dagen , evt.dansetime hvis det kan lade sig gøre!!!
Fredag, lørdag, søndag? Self. eget styrkeprogram men ihhhhhhh hvor er det bare irriterende! Gode råd modtages gerne...
MAndag: Løb, styrkeprogram og strækøvelser
Tirsdag: Step- evt. mere...
Onsdag: Vikar i to idrætstimer på en skole- så enten danseundervisningen eller løb!
Torsdag: I KBH, arbejde hele dagen , evt.dansetime hvis det kan lade sig gøre!!!
Fredag, lørdag, søndag? Self. eget styrkeprogram men ihhhhhhh hvor er det bare irriterende! Gode råd modtages gerne...
16 år12. maj 2008 kl. 11:41
bruger slettet
Så er dagens udfordring klaret og hvor var det SKØNT at løbe i det her vejr. Det gik bare så godt og løb hele hjemturen i en kører - det havde jeg ellers ikke troet jeg kunne, da jeg er forholdsvis ny i løb, men vil lære det fordi det er nemt at tage med sig, hvis i forstår? Især nu til sommerens lange usa tur!
Satte også lige 30 min. workout på stranden på. Fantastisk at kunne se ud over havet imens! Og så ud i haven og lave styrkeøvelser her til sidst... Lækkert!
Satte også lige 30 min. workout på stranden på. Fantastisk at kunne se ud over havet imens! Og så ud i haven og lave styrkeøvelser her til sidst... Lækkert!
16 år12. maj 2008 kl. 14:10
claus (slettet)
Jeg kan begynde at bruge min arm igen nu, så jeg må hellere være med her.
I dag har jeg været i haven og arbejde i 4 timer - godt nok ikke så hårdt, da jeg stadig kun tager lidt ved med den ene arm, men det tæller da nok som motion.
I morgen bliver det nok til lidt mere havearbejde og så håber jeg på i hvert fald lige en lille cykletur.
Onsdag skal der tages fliser op i indkørslen ved en af mine venner. Det bliver vist også motion nok i sig selv.
Torsdag står den på fodbold (fra tilskuerpladserne, så det må vel regnes som en fridag ;) )
Fredag vil jeg satse på en god lang cykletur.
Lørdag er jeg til fest hele dagen.
Søndag skal jeg også dyrke motion, men jeg venter til weekenden med at beslutte hvad...
Ikke det vilde, men efter næsten tre ugers stilstand skal det nok blive hårdt nok....
I dag har jeg været i haven og arbejde i 4 timer - godt nok ikke så hårdt, da jeg stadig kun tager lidt ved med den ene arm, men det tæller da nok som motion.
I morgen bliver det nok til lidt mere havearbejde og så håber jeg på i hvert fald lige en lille cykletur.
Onsdag skal der tages fliser op i indkørslen ved en af mine venner. Det bliver vist også motion nok i sig selv.
Torsdag står den på fodbold (fra tilskuerpladserne, så det må vel regnes som en fridag ;) )
Fredag vil jeg satse på en god lang cykletur.
Lørdag er jeg til fest hele dagen.
Søndag skal jeg også dyrke motion, men jeg venter til weekenden med at beslutte hvad...
Ikke det vilde, men efter næsten tre ugers stilstand skal det nok blive hårdt nok....
16 år12. maj 2008 kl. 22:26
Kirsten P (slettet)
Jeg vil også melde mg til motionsskallen selvom vi er kommet ind imidt i ugen. men først var min egen computer nede og så var madital.
Mandag: 20 min løb
Tirsdag: 45 min bold og balance, 1½ time stavgang
Onsdag: 50 min spinning, 30 min styrketræning, 30 min løb
Torsdag: fri
fredag: 50 spinning, 60 min, bold og balance, 45 low og flad mave.
lørdag: 30 min løb.
Mandag: 20 min løb
Tirsdag: 45 min bold og balance, 1½ time stavgang
Onsdag: 50 min spinning, 30 min styrketræning, 30 min løb
Torsdag: fri
fredag: 50 spinning, 60 min, bold og balance, 45 low og flad mave.
lørdag: 30 min løb.
16 år14. maj 2008 kl. 13:14
bruger slettet
Jeg kommer også lige med en opfølgning: Mandag bød på den fantastiske løbetur jeg beskrev. Tirsdag underviste jeg to timers dans samt mave, ryg og tajleøvelser. Onsdag løb komb. rask gang 2 timer, torsdag syg:(
Idag er jeg på arbejde hele dagen og uden for mine normale sammenhæng så der går jeg blot en masse og imorgen en times danceaerobic- evt. andet :-)
Idag er jeg på arbejde hele dagen og uden for mine normale sammenhæng så der går jeg blot en masse og imorgen en times danceaerobic- evt. andet :-)
16 år16. maj 2008 kl. 17:16
Mit bidrag:
Mandag: hvile
Tirsdag: 50 km cykling
Onsdag: Spinning - 1 time
Torsdag 40-50 km cykling
Fredag 50 km cykling
Lørdag: Hvile
Søndag 80 km cykling