#2 af Calle (slettet)
Legelandet.dk
Du læser en tråd i debat > motionCalle (slettet)
re: Legelandet.dk
Jeg synes din betragtning om at du nu måtte komme med er så dejligt bekræftende og kort og godt viser alle hvad der er man kan opnå af livskvalitet når det lykkes. Jeg har oplevet en lignende situation hvor jeg ikke måtte gå op på en eller anden tingest med mit barn fordi jeg vejede +100 kg. Det var skønt at kunne da man havde tabt sig.
16 år14. maj 2008 kl. 15:09
KarinaHadsten (slettet)
re: Legelandet.dk
Kanon historie !!!
16 år14. maj 2008 kl. 21:44
Jeg var jo med rundt med min 3-årige - der kun veg tilbage for noget hvis der var større børn i og sådan en torsdag eftermiddag var der ikke ret mange. Så jeg var i den store klatrestativ - og måtte klatre hele vejen ned igen fordi mine unger ikke turde rutche. Vi var cirka 15 gange på en luftborgsrutchebane som.. og her kommer det bedste... man kun må komme op i den, hvis man vejer mindre end 70 kilo.
Mor her kunne kravle op, tage min 3-årige i hånden, og så rutchede vi ned igen under stor hylen og ballade. Det var sjovt for mig og min dreng var helt vild med det.
For 9 måneder siden måtte jeg have stået nedenfor og sagt til ham: nej, der kan vi ikke komme op.
(Nå ja, vi var de eneste på banen så mine originale 81 kilo kunne måske godt være kommet derop uden at have ødelagt noget. Men det der skild: max 70 kilo - det gjorde mig altså glad!).
Og så skal jeg ellers lige nævne at 2 timer i legeland kan mærkes i maven her til aften. Om det er al kravleriet og rutcheriet eller al det grinen - det ved jeg ikke helt. Men sjovt, det var det!