#2 af Frk M (slettet)
Fuck jeg er sej...
Du læser en tråd i debat > motionFrk M (slettet)
re: Fuck jeg er sej...
Ja, du er sej...
Synes i øvrigt den Matilde smager udemærket
Synes i øvrigt den Matilde smager udemærket
16 år8. maj 2008 kl. 09:31
iakob
Dygtig! :-)
16 år8. maj 2008 kl. 09:35
Kirsten P (slettet)
Ja vel er du sej. Jeg løber også med mp3 afspiller, dels for musikken skyld dels for at så kan jeg ikke høre mit eget pusteri.
16 år8. maj 2008 kl. 18:23
KarinaHadsten (slettet)
Ja den fedtreducerede matilde smager helt fint.
Åh jeg bliver altså nødt til at skamrose mig selv igen. I tirsdags da jeg var nede og løbe havde jeg som sædvanlig i hovedet at jeg skulle gå 3 min - løbe 7 - gå 3 - løbe 7 og gå 5. Men jeg huskede jo succesen fra sidst og tænkte at hvis jeg skulle løbe 10 minutter skulle det være første interval i stedet for andet. Så jeg løb 7 - 8 - 9 -10 minutter og skruede som sidst også op for tempoet, så jeg til sidst løb 9 km/time. Da jeg nåede de 10 minutter tænkte jeg allerede på hvor træls det ville blive at komme igang med at løbe igen efter 3 minutters gang, så det endte med at jeg løb videre og droppede pausen og lavede ET langt løbeinterval i stedet. Så faktisk endte jeg med at løbe 17 minutter i træk !!!! Det er en rekord og en grænse der er overvundet. Jeg har altid hadet at løbe, men nu synes jeg faktisk det er fedt. Er dog mest til løbebåndet, hvor jeg kan holde styr på tempoet og energiforbrændingen.
Åh jeg bliver altså nødt til at skamrose mig selv igen. I tirsdags da jeg var nede og løbe havde jeg som sædvanlig i hovedet at jeg skulle gå 3 min - løbe 7 - gå 3 - løbe 7 og gå 5. Men jeg huskede jo succesen fra sidst og tænkte at hvis jeg skulle løbe 10 minutter skulle det være første interval i stedet for andet. Så jeg løb 7 - 8 - 9 -10 minutter og skruede som sidst også op for tempoet, så jeg til sidst løb 9 km/time. Da jeg nåede de 10 minutter tænkte jeg allerede på hvor træls det ville blive at komme igang med at løbe igen efter 3 minutters gang, så det endte med at jeg løb videre og droppede pausen og lavede ET langt løbeinterval i stedet. Så faktisk endte jeg med at løbe 17 minutter i træk !!!! Det er en rekord og en grænse der er overvundet. Jeg har altid hadet at løbe, men nu synes jeg faktisk det er fedt. Er dog mest til løbebåndet, hvor jeg kan holde styr på tempoet og energiforbrændingen.
16 år14. maj 2008 kl. 21:39
Så jeg måtte derned.
På vej til motionsrummet møder jeg så en kollega som lige kommenterer mit vægttab - det hjalp da lidt på motivationen :-)
Jeg satte den sædvanlige CD i maskinen og hoppede på løbebåndet og lagde ud med de første 3 minutters gang og 7 minutters løb. Det gik fint for når jeg er ved at gå kold i løbeturen starter det fantastiske nummer "hang on" med DJ Freedom. Så bliver der sunget "jus a little bit longer" rigtig mange gange og man tænker - ja bare lige lidt mere. hihi. Jeg elsker den sang - den gør mig glad, så det er en fornøjelse at løbe til den.
Efter de første 7 minutters løb gik jeg så igen 3 minutter og skulle så efter planen løbe 7 minutter mere. Jeg løber ganske langsomt 8 km/time. Men det sidste minut af de syv begyndte jeg at køre tempoet en lille smule op og musikken var igen i top, så jeg sprudlede af energi og bestemte mig for at tage et ekstra minut og var nu nået helt op på 9 km/time. Det gik rigtig godt, så jeg tænkte at jeg da også kunne tage 2 minutter ekstra. Hmmm så blev det faktisk så fedt og 9 var da et dumt tal - det ville være sejere at sige at man kunne løbe i 10 minutter !!!!!!! Så det gjorde jeg. Hele 3 ekstra minutter og alle 3 med 9 km/time. SEJT !!!!!
Så nu sidder jeg og nyder en Matilde kakaomælk, som jeg ikke har fået i laaaaaang tid. I stedet for den halve liter jeg normalt har holdt mig til tog jeg en 200 ml med reduceret sukker, så den koster kun 400 KJ på regnskabet. Og jeg har løbet mig til 1200 ;-)