Motionsskalle uge 17

Du læser en tråd i debat > motion

Motionsskalle uge 17
Hovsa!!!!

Er der slet ingen der er med på en skalle - sidste uges skalle var lidt "død" inde i forumet - håber det skyldes at folk var ude og motionere i det gode vejr fremfor at sidde ved computeren.

...ellers må vi lige hanke lidt op i hinanden - skal skallen virkelig dø nu???

Jeg lover ikke meget i denne uge - som nævnt andetsteds skal jeg holde konfirmation på søndag - og det sætter tiden ti lmotion under pres. Kan derfor kun love en enkelt spinning onsdag - håber at det derudover bliver muligt at køre mindst 2 gange på cyklen. Vil også løbe/gå mindst 1 gang.
16 år21. april 2008 kl. 09:42
re: Motionsskalle uge 17
Jeg vil gerne være med her i denne uge :)

Jeg vil sørge for at have en glad smiley for motionen hver dag i denne uge! Det er ligemeget hvilken motion jeg vælger, bare der kommer sved på panden! Derudover vil jeg hver aften lave øvelser for både ryg og mave - det er jo snar ved at være bikinisæson. hihi.
16 år21. april 2008 kl. 12:56
Jeg kommer også med et forsigtigt bud denne uge. Jeg har ferie og lader så motionen stå lidt åben hvis der skulle dukke noget spændende op. I tænker måske at når hun har ferie kan hun rigtig motionere, men det gør jegogså i hverdagen.

Mandag: 45 min low aerobic, 45 min stram og, 1 time løbehold. (Allerede nu kan jeg sige a det ikke gik så godt da jeg gik efter ½ time)

tirsdag holder jeg fri skal til tyskland og have lavet bilen

onsdag: 50 min. spinning, styrketræning, ½ time løb

torsdag. 45 min puls og styrke.

fredag: 50 min spinning, 45 min low og flad mave, 45 min bold og balance.

lørdag: skal jeg ud og løbe 10 km for første gang i mit liv

Søndag : fri

og så kommer der ellers have arbejde oveni
16 år21. april 2008 kl. 15:58
hejsa

jeg sprang gymnastikken over i dag . men gjore rent ovenpå og nedenunder ( sengetøj,støvsuge,vaske gulve osv)

i morgen tirsdag : svømmer jeg
onsdag : gå ture
torsdag : svømning igen
fredag -lørdag-søndag til stævne hvor der bliver gået en del.

det er hvad jeg planlægger at bidrage med i denne uge

lise
16 år21. april 2008 kl. 17:23
Jeg er faldet i et hul med overarbejde igen, så jeg tør ikke love noget i denne uge. Jeg har været ude og gå en lang tur i dag og håber bare, at der bliver overskud til et par dage mere i denne uge, men lad os se...

claus
16 år21. april 2008 kl. 21:27
Hejsa skallevenner ;)

Ville så gerne være med, men ligger desværre syg med feber og det hele... :( Og så i det gode vejr. Glæder mig til jeg er helt rask, så jeg kan give den en skalle med jer andre :)
16 år21. april 2008 kl. 22:33
Chevalmarin (Søhest?): Sørg for at blive rigtig rask inden du begynder på for hård motion - kroppen tager mere skade end gavn hvis du starter for tidligt - så put dig ned under dynen, og se at komme på højkant - god bedring.
16 år23. april 2008 kl. 10:30
yes nu har jeg gjort det - altså løbet 10 km. Så eventyrløb og iform løb kom bare an.

Mit pulsur sagde at jeg har forbrændt 877, men siden herinde sige kun 685, men jeg kan ikke rigtigt få den funktion der hedder fri træning til at virke.

Resten af ugen er med hensyn til motion forløbet som jeg planlagde i mandags.
16 år26. april 2008 kl. 13:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });