Tillykke med at du nu er kommet igang i træningscentret!
Det lyder som om du bliver glad for det.
Jeg startede selv på et slankehold i september og blev rigtig glad for det - både for træningen på det lukkede hold ,men også for den individuelle træning på maskinerne.Jeg var lidt længe om at komme igang med maskinerne - men da jeg først kom igang med dem og fandt ud af at pressse mig selv til at yde lidt mere hver gang, fandt jeg ud af, hvad dén træning kom til at betyde for både kondition og velbefindende...så jeg kan kun anbefale dig at prøve at bruge dem et stykke tid.
Jeg måte iøvrigt bruge noget tid på at lede efter træningstøj i min størrelse (på dét tidspunkt str.52)...og fandt til sidst noget i Intersport....
Rigtig god træning!
Futura
#2 af Futura (slettet)
Jeg må indrømme at jeg har været lidt nervøs siden jeg meldte mig til holdet. Har rost mig selv til skyerne for at have meldt mig til, ofte er det jo det sværeste! :)
Men jeg mødte ind, var mest nervøs for; "hvor går jeg ind?" typisk at bruge krudt på det! :-/ Men vi var vel mødt og heldig vis er jeg ikke den størtste. Det er jo noget pjat, men man vil jo helst ikke være den største vel? (Én skal jo være det – desværre!)
Jeg synes nu at vi startede meget let ud: 30 min opvarmning i form af noget step. Det er LIGE mig! Det havde jeg nu også forventet, har ledt efter noget lignende som jeg ville kunne holde til.
Derefter 1 time (næsten) med rundvisning ved maskinerne. Her står jeg a' for det R... keder mig. Det er slet ikke mig at sidde på en maskine og presse et stykke jern. Jeg vil hellere ind til musikken og rytmerne! ;)
Jeg skal afsted igen i morgen, da tror jeg til gengæld at mine muskler bliver ømme dagen efter. ;) Min ende har været lidt øm i dag, men slet ikke ret meget.
Jeg kan sagtens følge med holdet, der var et par andre piger som havde lidt sværre ved det, og andre som bare kørte der ud a'. vi er et blandet hold af både unde og gamle. Og mit skud er at de vejer fra 80 - 150 kg. Det er fedt og jeg er SUPER optimistisk! :)
god aften derude... ;)